6 września 2013

#108.

bułka z serkiem i dżemem wiśniowym, domowe ptasie mleczko ;3 inka karmelowa




Już wczoraj upiekłam moje pierwsze eklerki. Trochę się bałam efektu końcowego, i muszę powiedzieć, że krem chyba wyszedł mi najlepszy jaki robiłam do tej pory. :) Z ciasta jestem mniej zadowolona, bo mój piekarnik domowy jest jaki jest [hehehe, taaaak zwalam winę na piekarnik]. Za szeroko i za płasko rozłożyłam ciasto na blaszce, ale następnym razem się poprawię. Nie myślałam, że eklerki to taka prosta sprawa, i chyba dlatego z nimi zwlekałam tak długo. :d



























Wczoraj wyszłam na małe bieganie po długiej przerwie. Jest jak jest, nie ma się co dziwić, po tych czterech kilometrach myślałam, że nogi mi z tyłka wypadną, haha. Nadal jestem zła, że nie mam gdzie biegać. Na początek mam pod górkę, później ze wzgórka, kawałeczek prostej drogi, następnie utrudnienie w postaci jeża truchtającego przez ulicę (!), potem znowu pod górkę, zbiegam, kawałek prostej drogi i kilometr za mną. Poźniej od nowa *.*
Pogoda się poprawiła to najważniejsze, jest lekkie słońce i trochę mnie to napawa pozytywną energią.
Miłego dnia :)

8 komentarzy:

  1. Świetne eklerki, jak na pierwszy raz to super są :)
    Ja też jestem zła, że nie mam gdzie biegać,a le co zrobić jak jest ochota na to :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Takiej góry eklerek to bym nie zjadła, lubię je, mam sprawdzoną cukiernię w pobliżu, ale jadam je od wielkiego dzwonu - rarytas^^:) A żeby w domu zrobić to wyższa szkoła jazdy, przynajmniej dla mnie, więc rispekt!:)

    I ptasie mleczko♥

    OdpowiedzUsuń
  3. o jej pycha :) i te domowe ptasie mleczko i eklerki :) ja chyba się do ciebie przeprowadze żebys mi takie pyszności robiła :)

    dzisiaj wybieram się na bieganie, mam nadzieję, że kostka nie da o sobie znac bo statnio ja skreciłam i miałam nogę jak słoń ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne eklery ci wyszły!! i to domowe ptasie mleczko mnie jeszcze kusie, bo tego kupnego tak na prawdę nie znoszę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wypieku eklerków a te ptasie mleczko wygląda super:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi niestety nigdy nie mogą wyjść eklerki ;/
    jakie genialne ptasie mleczko <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie ładne Ci te eklerki wyszły. Porywam jednego :D
    Ptasie mleczko, uwielbiam to ciasto :D

    OdpowiedzUsuń