8 czerwca 2013

Podsumowanie owsiankowej akcji :)

A więc w końcu muszę tą akcję owsiankową podsumować! :)
Przez 28 dni kto chciał mógł ze mną jeść na śniadanie owsiankę, no i właśnie dlatego chciałam aby każdy pod swoją owsianką wkleił poniższy baner, abym teraz mogła dokładnie wiedzieć co i jak, którą owsiankę zjadłyście razem ze mną :) Teraz wielkie podsumowanie. Mam nadzieję, że nie pominęłam żadnego bloga jak i żadnego śniadanka ^^




3. Don'tforgettosmile -  http://breakfasthappiness.blogspot.com/






10. Food-youth - http://iffy-w.blogspot.com/




14. My morning breakfast time - http://mymorningbreakfasttime.blogspot.com/












26. I moje owsianki.

Dziękuję, że tak licznie przystąpiłyście do mojej akcji :*
Tyyyyyyle owsianek! Mogłabym godzinami siedzieć i patrzeć na te wasze cudowne miseczkowe śniadanka. A w szczególności chcę przesłać gorące uściski dla Darii i Oliwii - jadłyście ze mną śniadanie najczęściej :) 
Buziaczki!! :*

17 komentarzy:

  1. Same pyszności! Oby jak najwięcej takich akcji! :) Cudny pomysł to był :)

    OdpowiedzUsuń
  2. matko, tyle pyszności! ranyy, jak ja kocham miseczkowe misz masze <3

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna akcja, dzięki za wspólne owsianki! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ohooooo wielka owsiankowa rodzina <3 jak miło :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna ta akcja, mam nadzieję, że będzie powtórka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne podsumowanie, się objadłyśmy tego owsa!:) Miejmy nadzieję na kolejne takie smaczne wspólne śniadania^^

    OdpowiedzUsuń
  7. O mamo ile pyszności, oczu nie można oderwać :D

    OdpowiedzUsuń
  8. orety, widze i krzyczę! TYLE OWSIANEK, TO RAJ :D

    OdpowiedzUsuń
  9. ile wspaniałych owsiankowych inspiracji! spisałaś się z tą akcją. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. miło znaleźć swoje owsianki wśród tych wszystkich zebranych tutaj :) dzięki za akcję!

    OdpowiedzUsuń
  11. nie ma co , ja kocham owsianki <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne podsumowanie! Ja to pewnie więcej zjadłam tych owsianek, ale zapominałam pewnie o banerku ;D Jak to ja!
    A teraz nabrałam ochoty na owsiankę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Akcja była świetna! :D Miło się zajadało z Tobą owsiankę, nawet jeśli tylko wirtualnie :) Odkryłam nowe, pyszne połączenia ^^
    Pyszne podsumowanie, oczy aż się same śmieją do tych owsianek! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. O rany tyle owsianek *-* i jeszcze wszystkie takie pyszne !

    OdpowiedzUsuń
  15. Ile pysznych, kolorowych owsianek!:)
    Mam nadzieję, że to nie ostatnia taka akcja:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniała owsiankowa kolekcja :-) Cieszę się, że mogłam być częścią takiej pysznej akcji, mimo, że nie mogłam za często wspólnie pojeść. Liczę na powtórkę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mniam aż ślinka cieknie :3
    Ja co dziennie zjadam owsianke na śniadanie, ale moja nie wygląda tak smakowicie :( Z dodatkow są tam tylko migdały i żurawina...
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń