17 czerwca 2013

#103.

makaron z jogurtem i truskawkami, kawa z mlekiem



Wyjadam wszystko z lodówki. I kolejne truskawki poszły w ruch.
Piątkowe wesele było fajne, a trwało aż 11 godzin. W międzyczasie miałam chwile lekkiego zamulenia bo zespół robił przerwy czterdziestominutowe (!), jak zwykle nie jadłam dużo. Byłam lekko nienajedzona, ale na weselu zawsze stwierdzam: lepiej zjeść mało, niż potem przez resztę wesele przejmować się bólem mojego brzucha. Sto km w jedną stronę, sto w drugą, też mnie lekko zamuliło. Potem powrót do domu o godzinie 4, ogarnięcie i sen przez kilka godzin. A już w weekend jakiś festyn w mieście. W sobotę gibałam się na koncercie Zeusa i było super. Wczoraj koncert Piaska, już z daleka, gdybym tam stała chyba bym usnęła na stojąco ;O


Oraz kolejna nominacja, od Klaudii:
1. Podoba ci się akcja LB ?
Jasne, czasami fajnie dowiedzieć się o pewnej osobie coś więcej ;<
2. Jakie masz plany na wakacje?
W sumie jeszcze nad tym nie myślałam...
3. Ulubione śniadanie latem?
Takie jak dzisiaj ! :D
4. Opalona czy jasna?
Tzn, opalenizna jaką wolę? Zdecydowanie lekko opalona, ale w moim przypadku ciężko mi się opalić i przeważnie całe lato biegam jasna jak ściana haha.
5. Masz tajemnicę o której nie powiedziałabyś nikomu, rodzicom, przyjaciołom, facetowi?
Yep.
6. Jakiej muzyki słuchasz?
Najczęściej hh, często jakieś techno, energy, dance, ale czasami lubię też pogibać się w rytm muzyki disco :D
7. Przywiązujesz uwagę do marek? (Converse, Zara itp)
Szczerze nie. Nigdy nie patrzę na metkę ;O Ale muszę przyznać się do jednego: jeżeli chodzi o buty sportowe to mam tylko i wyłącznie Nike, tutaj jednak dla mnie nie ma porównania z innymi markami.
8. Słuchasz muzyki jeżdżąc po mieście?
Tak.
9. Słuchasz radia?
Często, przeważnie w kuchni przygotowując jedzonko.
10. Chodzisz do teatru?
W moim mieście nie ma, ogólnie kilka razy byłam i całkiem spoko. Ale jakoś wolę kino.
11. Czytasz jakieś czasopisma?
Nie.

A teraz lecę, lecę piec ciastka! :D

9 komentarzy:

  1. Jak upieczesz możesz mi kilka podesłać ;)
    Tak podany makaron baaaaardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziś akurat jadłam makaron ale z twarożkiem, miodziem i cynamonem ;p lubię takie pyszne słodkie połączenia ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. o mniaaam :D To też świetny pomysł na obiad!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie ciasta, jakie?
    11 godzin na weselu? Strasznie dużo, ja bym olała po dwu:p
    A z jedzeniem to jest tak, że łatwo na takim weselu przesadzić, bo wszystko pyszne. A żołądek tylko jeden:(

    OdpowiedzUsuń
  5. często tak robię na obiad, ale na sniadanie też bym nie pogardziła!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie gości na obiad prawie codziennie w wakacje, uwielbiam! :) ale jest to tak pyszne danie, że pasuje na każdy posiłek :)

      Usuń
  6. takie truskawy z makaronem to ja chętnie na obiad! w lecie to jedno z moich ulubionych dań na obiad :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Idealne danie na lato :) Czy na obiad, czy na śniadanie, uwielbiam!
    Weekend pełen wrażeń :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Baaardzo lubię Zeusa :)
    A takie śniadanie to ja na obiad jem, o poranku w sumie też może być genialne :)

    OdpowiedzUsuń