13 czerwca 2013

#102.

tosty z masłem, salami, mozarellą, jajkiem i ketchupem, ogórek, mleko truskawkowe (później - na deser) 



Nie ma to jak codziennie jeść wszystko co związane z truskawkami i czereśniami - uwielbiam ten okres! Dzisiaj znowu miałam zaspanego towarzysza śniadania. Jutro mam wesele, więc znając życie i mnie, rano nie będę dała rady nic zjeść -,- Pierwszy raz idę na takie w piątek i ogólnie myślę, że będzie lipa :D Jakby co, to będę w weekend, może w niedzielę ze śniadankiem :) Buziaki!

I jeszcze nominacja od Sandry :)
1. Ulubiony serial.
Jedyne co oglądam to Przyjaciółki i Pamiętniki Wampirów. <3
2. Najszybszy pomysł na poprawę humoru to...
czekolada ^.^
3. Najbardziej wkurza mnie.
Zbieg okoliczności. Bo zawsze wtedy kiedy najbardziej się starasz i na coś bardzo czekasz coś staje na twojej drodze i wszystko opóźnia lub całkowicie się wali.
4. Najbardziej niewygodne pytanie dla mnie to..
Obecnie każdy się pyta kiedy moje wesele, Jezu, a mnie tak to wkurza!!!
5. Największy komplement jaki usłyszałam to...
"Nikomu nie musi się smakować to co robisz. Ważne, że już zawsze będziesz gotować dla mnie, a mi wszystko smakuje i będę Cię doceniał zawsze."
Mój A. ♥
6. Mój smak dzieciństwa.
Pewnie parowce z jagodami i śmietaną, makaron z truskawkami... o i kluseczki lane i jeszcze kasza manna z owocami i na pewno naleśniki na słodko ^^
7. Czy masz osobę, którą możesz nazwać bratnią duszą?
Wydaje mi się, że n i e.
8. W weekend zawsze robię.
Na przykład porządki w swoim pokoju ;>
9. Śniadanie na słodko czy wytrawnie?
Słodko!
10. Latem zawsze czekam na...
Owoce, wszelkie truskawki, brzoskwinie, arbuza itp. :)
11. Uspokaja mnie.
Głośna muzyka.

10 komentarzy:

  1. Mniam, ale mam ochotę na tosty *_*

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tym zbiegiem okoliczności to masz absolutną rację, nastawisz się, przemyślisz, a los i tak zrobi na złość...

    Mleko truskawkowe, kociak, tosty... Kolejność przypadkowa, ale wszystko moje!

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię tościki :D A to mleko, jak z bajki :D
    Kociak przecudowny <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Tosty to taki pewniak, zawsze smaczne! ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. truskawkowe mleko kocham!!! w lecie nie ma lepszego! no może jeszcze to jagodowe... nie wiem, nie umiałabym wybrać pomiędzy tymi dwoma lepszego.
    lubię Twoje słone śniadanie, zwłaszcza, że ostatnio jakoś przesłodziłam się. i mam ochoty na słone.

    OdpowiedzUsuń
  6. słodkie śniadania rządzą ;)
    twoje tosty pyszne !

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie brat suszy głowę z tostami :D
    Baw się dobrze! :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo chyba wyjmę toster w pawlacza :D

    OdpowiedzUsuń
  9. u mnie tak samo ;d codziennie truskawki i czereśnie ;d czekam jeszcze na arbuza ;d

    OdpowiedzUsuń
  10. Nominowałam Cię - zapraszam po pytania : http://mieszam-wzruszamsie.blogspot.com/2013/06/kolejny-lb.html :)

    OdpowiedzUsuń