11 czerwca 2013

#100.

budyniowa kasza manna z truskawkami, czereśniami, pistacjami, bananem, masłem orzechowym i ritterką espresso ; 
kawusia z mlekiem





Nie ma nic lepszego od świętowanie setnego śniadanka jedząc kaszę manną, zapakowaną po brzegi wszystkim co najlepsze, czereśniami i truskawkami z własnego ogródka, bananem z masłem orzechowym, pistacjami i jak najbardziej RITTERKĄ. Później z aparatem krążyć po domu robiąc zdjęcia i w międzyczasie popijać kawę wymyślając sto faktów o sobie ;D

1. Mam arachnofobię, potwornie boję się pająków.
2. Odstraszają mnie wszystkie latające owady, najbardziej ćmy i takie na długich cienkich nogach, ooofffu ;x
3. Kocham czekoladę, nie wyobrażam sobie żebym nie miała w zapasie chociaż jednej tabliczki.
4. Strasznie nie lubię matematyki, to był zawsze mój wróg numer jeden od podstawówki aż po technikum. I teraz także w sumie.
5. Zawsze lubiłam pisać rozprawki, porównania, opowiadania, różne historie i własne teorie spiskowe. :D
6. Lubię ciemność. W nocy nie zasnę gdy rolety nie są zasłonięte, a drzwi do pokoju są otwarte.
7. Na co dzień lubię dresy, nawet wypad na miasto nie kojarzy mi się ze "staniem godzinami przy lustrze". Mam dresy i lecę gdzie chcę :D
8. Jestem dość wrażliwa i często płaczę ;o
9. W szkole od podstawówki aż po technikum NIGDY nie biegałam. Teraz to lubię od czasu do czasu.
10. Gdy się urodziłam rodzice na początku chcieli mnie nazwać Karolina, później Martyna, aż w końcu wybrali Wiolę.
11. Mam tylko jedną przyjaciółkę, której tak naprawdę ufam.
12. Cierpię na słomiany zapał, zaczynam coś, a później tego nie kończę.
13. Najbardziej ze wszystkich zwierząt kocham koty, dlatego nie pamiętam czasów żeby w domu nie było kota.
14. Lubię czytać książki.
15. Mój obecny chłopak to całkowite przeciwieństwo chłopaka jacy mi się kiedyś podobali. :D
16. Denerwuje mnie gdy ktoś krytykuje policjantów, ich pracę i ogólnie wszystko co związane z policją. Być może dlatego, że sama chciałam być kiedyś policjantką (i nadal mi się ten zawód podoba).
17. A gdy byłam bardzo mała chciałam być zawsze weterynarzem.
18. Nie lubię małych dzieci. Denerwują mnie, nie wiem jak mam z nimi rozmawiać, nie wiem jak się mam przy nich zachować. *.*
19. Strasznie przeżywam mecze piłki nożnej.
20. Lubię język niemiecki bardzo.
21. Nie lubię kupować ubrań. Wystarczy jedno moje spojrzenie na sklep i mówię "tutaj nic nie ma". xD
22. Przez cały dzień potrafię słuchać jednej piosenki.
23. Aż trzy razy leżałam w szpitalu.
24. Nie lubię szpinaku.
25. Gdy mi smutno, gdy mi źle idę do kuchni i jem wszystko co mam pod ręką, haha!
26. Jestem typem samotnika, nie lubię wielkich imprez.
27. Lubię filmy animowane.
28. Zawsze muszę mieć porządek na biurku.
29. Czasami łapię się na tym, że lubię rządzić innymi ludźmi.
30. Od niedawna kocham się w marce BMW... chłopak zaraził mnie tą miłością ;D
31. Lubię robić innym prezenty i niespodzianki.
32. Wiecznie narzekam na swoje ciało ;<
33. Często przejmuję się tym czym w ogóle nie powinnam sobie zawracać głowy.
34. W tym roku pierwszy raz miałam na nogach szpilki ;P
35. Kilka razy już usuwałam posty na tym blogu, hehe.
36. Miałam już wiele kolorów włosów, ale każdy mówi, że w blondzie mi najlepiej, więc obecnie nie planuję zmienić.
37. Lubię spać, ale nie potrafię dłużej niż do godziny 9, bez względu na to czy poszłam spać o 23 czy nad ranem.
38. Nie lubię upałów, wolę jak jest chłodniej.
39. Boję się szybko jeździć samochodem. A gdy mój chłopak wyprzedza to normalnie mam śmierć w oczach ;O
40. Gdy byłam mała to kolega mieszkający obok był moim mężem, a ja jego żoną, a inna koleżanka była zazdrosna, hahahahahaaaa to były czasy :D
41. NIGDY nie klnę przy rodzicach.
42. Rano mam zawsze mnóstwo energii na sprzątanie, a po godzinie jakoś ten mój zapał zawsze niknie... hmm.
43. Mam słabą pamięć.
44. Uwielbiam wszystko co kokosowe: wiórki, czekolady, kremy, ciasta, ciastka itp. <3
45. Denerwuje mnie gdy ktoś mówi do mnie WIOLKA !
46. Jestem przewrażliwiona na punkcie błędów ortograficznych, zawsze wszystkich poprawiam.
47. Za jakieś dwa lub trzy lata planujemy z moim chłopakiem wziąć ślub :)
48. Nigdy nie spróbuję owoców morza.
49. Jeden raz w technikum, jeśli się nie mylę w trzeciej klasie miałam nieodpowiednie zachowanie, lol ;>
50. Często wagarowałam i chodziłam na lekcje tylko z jednym zeszytem i długopisem. ;[
51. Jestem bardzo nerwowa. Gdy coś nie idzie po mojej myśli potrafię rzucać czym się da.
52. Kiedyś chodziłam z zegarkiem na ręce, teraz nie lubię gdy mam coś na nadgarstkach.
53. Nie lubię brokułów i kalafiora.
54. Uwielbiam myć okna :D
55. Ale nienawidzę prasować i odkurzać.
56. Denerwują mnie ludzie, którzy się spóźniają.
57. Kiedyś chciałam mieć na podwórku taki duży zamek pompowany do zjeżdżania.
58. Boję się wody.
59. Gdy jestem sama w domu słucham muzyki tak głośno, że słychać na ulicy ^.^
60. Nie obchodzi mnie zdanie innych, ale wkurza mnie gdy ktoś mnie obgaduje!
61. Kiedyś miałam chomika, który pogryzł dla mamy firankę.
62. Nigdy nikomu nie pozwolę wyrzucić moich miśków, które mam w pokoju.
63. Nie jem chipsów, nie lubię ich. Czasami zdarzy się wyjątek na jakiejś imprezie, ale zjem ich najwyżej kilka sztuk.
64. Kilka lat temu co weekend jeździłam na dyskoteki *.* Bez względu na to czy było +20 czy -20 hehe.
65. Zawsze marznę najbardziej w stopy i nos.
66. Często mdleję w miejscach gdy jest dużo ludzi.
67. Gdy chodzę na zakupy najwięcej czasu spędzam przy półkach gdzie leżą słodycze.
68. Kilka lat temu miałam bardzo wysoki cukier, wszyscy myśleli, że mam cukrzycę.
69. Gdy byłam mała miałam gęste, proste włosy, później się odmieniło i aktualnie mam cienkie i kręcone.
70. Moje oczy robią się bardziej niebieskie pod wpływem wypicia % buhehe, naprawdę!
71. Imię do bierzmowania wybrała mi mama. Stwierdziła, że urodziłam się w dniu kiedy nasz papież Jan Paweł II miał imieniny więc od jego imienia bierzmowane mam Karolina.
72. Jako dziecko bałam się lalek. Dlatego zawsze bawiłam się miśkami :)
73. Boję się chodzić do cyrku, odstraszają mnie klauni.
74. Mam plamkę tzw "myszkę" na nadgarstku.
75. Mam dwójkę rodzeństwa: starszą siostrę o 6 lat i brata o 10 lat.
76. Umiem pisać bezwzrokowo na klawiaturze.
77. Lubię, uwielbiam, kocham wybierać w sklepie ciuchy dla mojego chłopaka. :)
78. Gdy miałam 6 lat dostałam pod choinkę rózgę od siostry :D
79. Nie jem ryb ani śledzi. Spróbowałam nie raz, ale brzydzi mnie wszystko co z wody.
80. Już sobie wymyśliłam imię dla własnych dzieci: Aurelia i Maksymilian. Chyba, że mi się jeszcze odmieni.
81. Lubię mieć w kuchni wszystkiego dużo: wszelkie bakalie, płatki, owoce, warzywa, nabiał. Dostaję szału gdy coś się kończy.
82. Zawsze piszę na kartce listę zakupów, bo inaczej zapomnę co miałam kupić.
83. Lubię się z innymi dzielić tym co mam.
84. Ciężko wydusić ze mnie prawdę, czasami udaję, że jest dobrze, a w rzeczywistości jest źle.
85. Jestem wstydliwa. Ale gdy się rozkręcę mogę gadać non stop.
86. Za każdym razem gdy coś stanie się mojemu kotowi płaczę. Płakałam nawet wtedy gdy Pyza była po operacji i taczała się po ziemi z bólu bidulka.
87. Jestem przewrażliwiona na punkcie mycia rąk. Myję je milion razy dziennie haha.
88. Często mam wrażenie, że gdy stoję na balkonie zaraz się zawali.
89. Nie lubię mieć drobnych pieniędzy w portfelu. Denerwuje mnie, że są ciężkie i muszę je długo liczyć przy kasie.
90. Latem mogę codziennie jeść makaron ze śmietaną i truskawkami.
91. Mój rocznik.
92. Moje smaki wiecznie się zmieniają. Kiedyś nie lubiłam miodu, cebuli, ziemniaków, kiełbaski z grilla - teraz jem. Natomiast kiedyś lubiłam białko jaja i kapustę gotowaną (bigos, gołąbki) - teraz tego nie przełknę.
93. Boję się burzy gdy jestem sama w domu. Gdy są inni, czuję się bezpiecznie i nawet lubię patrzeć jak błyska.
94. Nie umiem jeździć na rowerze. A może umiem, ale nie jeździłam już na nim 10 lat i teraz się boję.
95. Nigdy nie polecę samolotem.
96. Chciałabym pojechać do Niemiec.
97. Marzę o własnym małym domku, którego mogłabym urządzić w całości po swojemu.
98. Nie piję słodzonych napoi.
99. Boję się przyszłości.
100. Jestę hardkorę !!!! haha.

Pięknego słonecznego dnia! :*
U mnie znowu pada :(

13 komentarzy:

  1. Gratuluję setnego śniadania! :)
    Ha! Teraz możemy napisać o Tobie książkę :D Nie no żartuję, fajnie się czegoś więcej o Tobie dowiedzieć :)
    Pyszne miałaś śniadanie, cudnie wypakowana miseczka :D
    Miłego dnia! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję 100! Superowo! Pyszne śniadanie :)
    Teraz już wiemy o Tobie wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha nie wierzę, ja bym chyba nie wymyśliła tyle faktów :D Jestem za mało interesująca :(
    Ale śniadanie bomba, nawet przez dodatki sedna nie widać haha :D

    OdpowiedzUsuń
  4. wow, setka !! gratulacje ;) jak tylko znajde czas poczytam sobie o tobie ;)
    śniadanie pełne owoców = radość z samego rana ! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Idealne śniadanie na setny wpis :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Przeczytałam wszystkie fakty o Tobie i muszę przyznac, że wiele nas łączy, np. to, że obie lubimy pisac rozprawki i uwielbiamy koty :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje 100 ! Idealne śniadanie na taką okazję :D
    Dużo tych faktów ! Nie wymyśliłabym tyle.

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluję setki!
    fajny pomysł z tymi faktami.. i muszę Ci powiedzieć, że w wieeeelu punktach przypominasz mnie sprzed kilku lat... może nawet w większości ;) ale powiem Ci też, że dużo rzeczy zmienia się szybciej niż myślimy... np. o samolotach miałam podobne zdanie, a teraz latam po kilka razy w miesiącu ;) nigdy nie mów nigdy!

    OdpowiedzUsuń
  9. 100 faktów o sobie? Ja bym nawet nie wiedziała, co napisać:p Niby dużo, a niby mało:)
    Już dawno nie widziałam takiej fajnej kolorowej miseczki!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. jakie pyszne sniadanie na jubileusz;)

    OdpowiedzUsuń
  11. 2 - bleee długie cienkie nóżki D:
    5 - też lubię :)
    6 - mam identycznie!
    8 - dokładnie
    9 - haha ja też nie, a jak zaczęłam to mi się spodobało :D
    13 - <3
    14, 21, 22, 26, 28, 29, 31, 32 (!!!)... kurcze jak wiele się zgadza xd

    38 - nareszcie ktoś po mojej stronie xd
    44 - o raju ja też, kokoooos <3
    46 - ja też, zwłaszcza, że w moim wieku (tj też wieku moich znajomych) jednak powinno się ją znać >.>
    51 HAHAHA :D tak samo, choć może nie rzucam
    56. Mój przyjaciel się ciągle spóźnia... mam ochotę zabić go za każdym razem.
    63 - ja też nie, jak jem to z nudów lub z "braku laku"
    65 - a ja w stopy i dłonie ^^
    76 - lata praktyki ;D
    80 - Aurelia! Hahaha ja też, a myślałam ze to tylko ja mam takie nienormalne myśli o imionach swoich przyszłych dzieci xd
    87 - spoko ja też, i kremuje :)
    97 - to też moje marzenie
    98 - ble
    99 - stale
    100 - hahahaha :D dobrze wiedzieć


    Pozdrawiam :*


    OdpowiedzUsuń
  12. TYLE PYSZNOŚCI w miseczce! ale ja zwłaszcza pistacje kradnę!:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Śniadanie "na wypasie" :) Pyszne i chyba zagości u mnie jutro rano, w nieznośny poniedziałek ;) Może dzięki śniadanku stanie się znośniejszy ;)
    100 faktów - przeczytane. Też uwielbiam myć okna! hehe :D

    OdpowiedzUsuń