3 maja 2013

Owsiankowa akcja numer dwa :)

Czuję, że przez najbliższy miesiąc wypróbuję chyba wszystkie możliwości dotyczące owsianki. Dlaczego? Bo właśnie jutro zaczynam moją drugą akcję 28 dni z owsianką na śniadanie :) Mam tak wiele pomysłów na dzień dzisiejszy, a jedyne czego się boję to tego, że już po siedmiu dniach będę miała jej dosyć. Ale kto wytrzyma jak nie ja? Postanowione, więc koniecznie do zrobienia! :D
Będę z Wami na bieżąco, chociaż możliwe, że nie codziennie będą pojawiały się zdjęcia. Ale będę się starała. *.* Palec pod budkę kto jest chętny do jedzenia ze mną owsianki?
OCZYWIŚCIE nie codziennie :)
Moja akcja będzie trwała przez 28 dni. Chciałabym aby zgłosiło się kilka osób, które będą chciały przynajmniej raz w tygodniu zjeść ze mną na śniadanie owsiankę. To jak, mogę na kogoś liczyć? Możesz zjeść owsiankę raz w tygodniu, dwa razy w tygodniu albo tylko raz w ciągu tych 28 dni, czyli którego dnia tylko chcesz, kiedy chcesz jak chcesz i ile razy chcesz- to zależy od Ciebie. Pod koniec miesiąca zrobię podsumowanie naszych wspólnych śniadań ^^ Ktoś chętny?

Będzie mi niezmiernie miło! :)
A pod śniadaniem z owsianką wystarczy tylko wkleić ten baner. Będę wiedziała, że to śniadanie jest z zjedzone przez Ciebie z myślą o mojej akcji ;*

30 komentarzy:

  1. Ja się piszę. Z ogromną przyjemnością zjem z Tobą wspólne śniadanie, a pewnie i kilka... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na mnie też możesz liczyć :) Fajna akcja :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Brałam udział w poprzedniej owsiankowej akcji, więc i tym razem się zgłaszam :-) Nawet planowałam z dwa razy w tygodniu zjeść owsiankę, więc na pewno z kilka razy wspólnie zjemy śniadanie.

    OdpowiedzUsuń
  4. w sumie czemu nie i ja chętnie się dołączę, bo owsiankę na śniadanie zjem i to na pewno nie raz;D

    OdpowiedzUsuń
  5. OOO! ja się piszę! owsianka to moje ulubione 'szybkie wyjście z sytuacji, więc na pewno często będzie gościć ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja się zgłaszam! Jestem bardzo chętna! :**

    OdpowiedzUsuń
  7. o, to jeśli nie codziennie, to ja się przyłączę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnio jadłabym owsiankę codziennie na każdy posiłek, więc bardzo podoba mi się ta akcja i chętnie wezmę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię owsianki, więc nie raz dołączę, jednak nie przed taki czas, bo lubię urozmaicać :D Ale trzymam kciuki i będę towarzyszyć kiedy zawita u mnie owsianka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja to bym mogła jeść płatki owsiane nawet 3x dziennie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. akcja owsianka - mam to codziennie ;) kocham je !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. codziennie będę z tobą owsiankować ;)

      Usuń
  12. ja się zgłaszam! akurat w dzisiejszym poście napisałam, że tęsknię za owsiankami na śnadanie, a tu taka akcja! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. piszę się! zdecydowanie za rzadko jem owsianki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna akcja, wezmę na pewno udział! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Palec pod budkę, frruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie mam bloga, ale będę cię wspierać w trudnych chwilach! Czasami napiszę w komentarzu, przystajesz na to?!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja dziś zjadłam z Tobą owsiankę ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. dzisiaj jestem już po śniadaniu, ale na pewno zjem owsiankę razem z Tobą :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ojej to ja też! Co najmniej 3 razy w tygodniu owsianka :D chociaż jak znam siebie to będzie niemal codziennie haha

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny pomysł z tą akcją + masz pyszne śniadanka :)
    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zapisuję się, chociaż będzie ciężko, bo mam bardzo wcześnie do szkoły. Najwyżej będę wstawała 20 minut wcześniej ;)

    OdpowiedzUsuń