15 maja 2013

Lekki krem kokosowy do kanapek.

Dzisiaj tak z innej beczki, a czemu? Tato jak zwykle zabrał mi aparat w najmniej odpowiednim momencie i nie mam jak pojawić się tutaj z owsiankami. A szkoda, wczoraj też piekłam moje pierwsze drożdżówki z rabarbarem, a dzisiaj będzie ciasto :) A ten przepis na krem miałam wstawić dawno, ale zawsze jakoś nie było kiedy, a, że zdjęcia mam to dzisiaj jest ten odpowiedni dzień *.*
Mam nadzieję, że już jutro rano powitam Was owsianką <obyyyy> ! :D

Lekki kremik kokosowy
150g serka śmietankowego (ja użyłam tego do smarowania kanapek, jest lekko słony, ale podpasował mi bardziej niż serek homogenizowany)
4 czubate łyżki wiórków kokosowych podprażonych na suchej patelni
2 łyżki wiórków kokosowych nie prażonych (opcjonalnie)
8 łyżki mleka
6 łyżek mleka w proszku odtłuszczonego
2 łyżki cukru waniliowego
1 łyżka masła (u mnie Delma)
Wszystkie składniki ze sobą połączyć. Według własnego upodobania można dodać inny serek, np. homogenizowany lub ricottę Trzymać w lodówce, ale nie mam pojęcia ile może wytrzymać bo u mnie znika po kilku dniach ;< Myślę, że spokojnie ponad tydzień.


13 komentarzy:

  1. Na pewno zrobię. Mega!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dlaczego tak dlugo zwlekapas z dodaniem tego przepisu? ;) Świetny przepis ja pewno sprobuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie lubie za bardzo kokosu ale ciekawy przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mniam, kokosowy *-* apetycznie wygląda <3

    OdpowiedzUsuń
  5. tym kremikiem kokosowym zrekopensowałaś wszystko ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. kocham wszystko co kokosowe :D Ale nie lubię używania mleka w proszku :< Myślisz że bylby jakiś ewentualny zamiennik do tego?

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam domowe pasty kanapkowe! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. musze sobe taki zrobic, bo wyglada mega <3

    OdpowiedzUsuń