26 maja 2013

#088.

ciasteczkowa owsianka (płatki kukurydziane, masło orzechowe, jogurt naturalny, mleko) z różyczkami cukrowymi z tortu, zielona cytrynowa herbata



Ta owsianka była pyszna, chociaż na początku bałam się ugotować ją na maśle orzechowym, ale przyszło co do czego wyszła w smaku jak prawdziwe ciacho, z kawałkami orzeszków z masła orzechowego, wyczuwalnymi (ulubionymi) płatkami kukurydzianymi i lekko dosłodzona cukrem waniliowym. 
♥ ♥ ♥
A z samego rana złożyłam mamie życzenia, obdarowując ją jeszcze kwiatuszkiem. :) Wczoraj wieczorem przy meczu już jedliśmy tort, wyszedł mega słodki! No ale masa maślana przecież robi swoje ;]

Mniamm, zeżaaaaarło :D 


15 komentarzy:

  1. Wow, jaki genialny tort! *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. tort jest piękny! *.*
    a ciasteczkowa owsianka brzmi pysznie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. ciasteczkowa owsianka to genialny pomysł :D
    a tort musi być przecudny *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. O rany, jaki wielki tort na wypasie!:))

    A te różyczki mi się podobają, lubię takie cukiernicze elementy;)

    OdpowiedzUsuń
  5. JAKIE WIELGAŚNY TORT, zaniemówiłam z wrażenia, weź się podziel :C
    i jeszcze ta owsianka ciasteczkowa, a idę stąd, bo zazdroszczę i robię się głodna, o :D:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciasteczkowa owsianka brzmi świetnie! :)
    A tort jest cudowny, no :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Tortem zachwycałam się już wczoraj na Twoim drugim blogu:)
    Powtórzę się, ale naprawdę wyszło arcydzieło.

    OdpowiedzUsuń
  8. tort musiał być przepyszny, nawet taki "niepełny" wygląda wspaniale. (;

    OdpowiedzUsuń
  9. tort na pewno pycha, cudny prezent !!
    n i ta ciasteczkowa owsianka z masłem -boskie <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Bajeczny tort, a Mama pewnie zachwycona;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Łaaaał jaki tort ogromny jak na weselicho :D !

    OdpowiedzUsuń
  12. Sama zrobiłaś ten tort? Jest przepiękny! Ale z Ciebie zdolna bestia ;)

    OdpowiedzUsuń