25 maja 2013

#087.

Wczoraj padało przez cały dzień, padało przez całą noc, i teraz znowu pada. Mogłabym znieść ten deszcz, gdyby na przykład było ciepło. Albo odwrotnie, żeby było zimno ale nie padało chociaż. Ale deszcz i tylko 9 stopni pod koniec maja nie nastraja mnie pozytywnie... cóż, pogody się nie wybiera -,-
Kupiłam ten serek z Lidlu, jest niesamowicie smaczny *.* Ostatnio lubię wszystko co orzechowe, a jego konsystencja jest jak Bakusia, więc coś dla mnie :D 

owsianka z marchewką, orzechami włoskimi, puszystym serkiem orzechowym ; kawa z mlekiem



Nominacja od Jey ;)
1.Jakie było Twoje ulubione jedzenie z dzieciństwa, a jakie jest teraz?
Chyba nie zmieniłam za bardzo swoich smaków, bo od zawsze kochałam naleśniki i uwielbiam je do dziś. :)
2.Śniadanie, którego jeszcze nie jadłaś, a bardzo chciałabyś wypróbować?
Placki owsiane, poluję na nie i po owsiankowej akcji na pewno zrobię :)
3. Czy zwracasz uwagę na skład produktów jak i na liczbę kalorii, węglowodanów, białka?
Tak, zwracam uwagę na skład produktów. Czasami jeszcze patrzę na kalorie... ale oduczam się tego powoli. A na proporcje węglowodanów, białka itp. raczej nie patrzę.
4. Szalenie szalejesz za...?
CZEKOLADĄ. ;x
5. Gdzie wyobrażasz sobie siebie w przyszłości?
Gdzieś daleko od tego miasta i tych niektórych ludzi co obecnie krążą wokół mnie i tylko wkurzają ;[
6. Kierujesz się sercem, czy bardziej rozumem?
Chyba bardziej sercem... dopiero po fakcie włącza się u mnie rozum (hah) ;d
7. Wierzysz w przesądy, sny itp?
Nie wierzę. Ale czasami zdarza mi się czytać znaczenie snów w senniku.
8. Pierwsze skojarzenie z Twoim dzieciństwem?
Jedzenie chipsów tylko dlatego aby zbierać jakieś żetony czy co tam było. A potem wreszcie znudzenie się chipsami i kupować je tylko dla tych żetonów, a całe chipsy wyrzucić po drodze do domu ;d
9. Wierzysz w siłę psychiki, która podobno może zmienić wszystko w zależności od naszych myśli, uczuć, przekonań?
Nie, nie myślałam nigdy nad tym. Ale po głębszym zastanowieniu, chyba myślę, że to dość możliwe...
10. Jaki jest Twój ulubiony dzień tygodnia?
Piątek, zawsze piątek.
11. Co przynosi Ci spokój ducha?
Głośna muzyka w słuchawkach.

A dzisiaj w środku nocy się obudziłam myśląc o tej piosence. Więc dzisiaj przy śniadaniu nucę. Przy sprzątaniu będę nuciła, przy obiedzie będę nuciła i przez cały wieczór też będę śpiewała huhu ^^

11 komentarzy:

  1. ten serek orzechowy mnie mocno zaintrygował. cóż to za cudo? C:

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha, tak samo miałam z chipsami, tyle, że ja je potem wrzucałam do brzuszka brata :D Nawet nazywaliśmy go Chipsowym ludkiem, tak je uwielbiał xD
    Z marchewką i serkiem? Jak najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawno nie jaklam marchewkowej, trzeba to zmienic ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Smakowita owsianka :) Muszę w końcu zrobić marchewkową :D
    A placki owsiane koniecznie zrób, są mega! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A zastanawiałam się wczoraj nad tym serkiem.. Wrócę po niego! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. przypomniałaś mi o tej cudnej owsiance, muszę ją powtórzyć-pychotka !

    OdpowiedzUsuń
  7. aww kocham Daft Punk <3 cieszę się, że jest w końcu nowa płytka

    OdpowiedzUsuń
  8. ale mi zrobiłaś apetyt:)
    mniammm..

    Bardzo ciekawy blog i dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie :)

    http://daariaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ta owsianka do mnie woła, a ja wołam do Ciebie z podziękowaniami za odpowiedzi :) :*

    OdpowiedzUsuń
  10. haha, mam identycznie, zawsze najpierw robię, potem myślę, najpierw mówię, potem myślę. To straszne! :D

    OdpowiedzUsuń