24 maja 2013

#086.

owsianka z bananem, masłem orzechowym, kilkoma mini krakersami, rodzynkami ; kawa z mlekiem




Dzisiaj chcę Was zaprosić na mojego drugiego bloga. Jego tematyka jest po części powiązana z tym blogiem, a po części nie. Bo przecież więcej jem zdrowych produktów, zawsze zwracam uwagę na to co jem. Ale też jestem smakoszem wszystkiego co słodkie, kocham słodycze i moją pasją jest przecież dekorowanie. Więc cóż, zapraszam:
TUTAJ
Na pewno postów na tamtym blogu nie będzie często, tylko wtedy gdy coś większego będę piekła. :) Ale już nie chciałam wszystkiego mieszać na tym blogu, więc stworzyłam kolejny, bo czemu nie? *.*

9 komentarzy:

  1. ten banan mnie przekonał :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie, czemu nie, chętnie będę zaglądać :)
    Lubię te krakersiki! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny pomysł podania :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno będę go odwiedzać ;) Pyszna owsianka ^_^

    OdpowiedzUsuń
  5. zaraz sobie obczaję Twojego drugiego bloga z wielką chęcią, a tym czasem otagowałam Cię tutaj - http://flavors-life.blogspot.com/2013/05/9-podwojnie-jabkowo-tagowo-i-zdjeciowo.html :)

    OdpowiedzUsuń
  6. o, połączenie owsianki i krakersów chyba mi się bardzo widzi :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ten banan przełożony masłem <3 do tego w owsiance *-* pychotka !!

    OdpowiedzUsuń