23 maja 2013

#085.

owsianka kakaowa z twarożkiem (wymieszanym z jogurtem), gruszką i cukrem trzcinowym, 
herbata o smaku czarnej porzeczki



Nominacja od Blaithin:
1.Jakiego aparatu fotograficznego używasz?
Canon PowerShot SX100 IS.
2.Jaka jest Twoja największa ambicja?
Chyba jeszcze nie stawiłam sobie takiego celu do którego dążyłabym uparcie...
3.Jaka pora roku jest Twoją ulubioną?
Kocham zimę :) Ale taką lekką, ze śnieżkiem i malutkim mrozem. Gdy jest zimno i ta zima trwa naprawdę długo (tak jak w tym roku) szaleję i odchodzę od zmysłów czekając na wiosnę, która jest na drugim miejscu :)
4.Jakie smaki kojarzą ci się z latem?
Zdecydowanie ciasto z truskawkami i wszystko co powiązane z tym owocem.
5.Jakie masz plany na wakacje?
Cóż, nie mam żadnych planów, bo zawsze gdy coś planuję nigdy nie wychodzi. Ale mam nadzieję, że jakieś morze czy jezioro na długi weekend, chociaż tyle by się przydało.
6.Najpiękniejsze miejsce na świecie to...
Seszele. <3
7.Ulubiona słodycz.
Ojej z tym jest problem, bo ja kocham wszystko co słodkie. Najbardziej białą czekoladę i marcepan. *.*
8.Danie (lub deser, ciasto) które najbardziej lubisz przygotowywać.
Naleśniki, omlety, placki.
9.Warzywa czy owoce?
Owoce.
10.Jakie masz hobby, pasje?
Uwielbiam dekorować ciasta, ciasteczka. Przygotowywanie masy, lukru, wycinanie kwiatków, serduszek, dekorowanie szprycą.
11.Czy chciałabyś mieć jakiś tatuaż/piercing? Jeśli tak to jaki?
Chciałabym tatuaż. Na ręce lub na prawym boku. Ale znając życie to tylko marzenie ^^

Nominacja od Maiale:
1.Ulubione kwiaty?
Tulipan. Storczyk.
2.Kolekcjonujesz/kolekcjonowałaś coś kiedyś?
Ta, mam mnóstwo kapsli od Tymbarka i opakowań po czekoladzie Ritter :D
3.Jakie masz plany na wakacje?
W pytaniach wyżej pytanie piąte.
4.Miejsce na świecie, które koniecznie chciałabyś zobaczyć.
Z takich bardziej realnych miejsc... po prostu miasto Paryż.
5.Czy uważasz, że jesteś uzależniona od internetu?
O tak. Gdy jestem w domu cały dzień laptop ani na minutę nie jest wyłączony, bo zawsze muszę coś sprawdzać :O
6.Ulubiona postać filmowa?
Filmowa może nie, ale z bajki lubię tą wiewiórę z Sezonu na misia 2 hahahaaahahhaha *__*
7.Lubisz wiosenne/letnie burze?
Bardzo. Kiedyś mogłam siedzieć na podwórku i wpatrywać się godzinami, teraz mi się odmieniło i strasznie się ich boję. Ale gdy mam pewność, że nie jestem sama w domu, często stoję w oknie. Najgorzej gdy jest taka straszna (kilkugodzinowa) w środku nocy, to wtedy nie śpię już większość nocy bo się boję.
8.Co zrobiłabyś, gdybyś wygrała 20 milionów w totolotka?
Pierwsze co bym zrobiła to kupiła działkę i kazała dla tata wybudować jakiś piękny domek, potem zajęłabym się jego ładnym wykończeniem, na koniec kupiłabym samochód, trochę pieniędzy oddałabym pewnie najbliższej rodzinie. Wszystko to wydawałabym z głową tak aby przez resztę życia mieć na przyjemności :)
9.Jakie miałabyś 3 życzenia do złotej rybki?
Nie mogę zdradzić.
10.Kim chciałaś zostać jak byłaś dzieckiem.
Weterynarzem.
11.Twój ulubiony cytat/motto.
MUSI BYĆ CIĘŻKO ŻEBY MOGŁO BYĆ DOBRZE.

15 komentarzy:

  1. Ale smaczne połączenie! Ciasto z truskawkami. Jeju, nie mogę się już doczekać!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie brzmi ta herbata :D
    i ciekawe odpowiedzi ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kakaowa z twarożkiem! Ale smacznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kakaowa już pyszna, a z takimi dodatkami, to już rozpusta :)
    ciekawe motto!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ mocno czekoladowa. Bardzo smaczne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też miałam w planach z twarożkiem!:P

    OdpowiedzUsuń
  7. herbata o smaku porzeczki?:D nieźle!

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam takie kakaowe owsianki ,przepyszna !

    OdpowiedzUsuń
  9. nazwa herbaty rozłożyła mnie na łopatki :D hehehe

    OdpowiedzUsuń
  10. Mniam, wprost uwielbiam z twarożkiem <3

    OdpowiedzUsuń
  11. jezusiczku kocham twaróg w każdej postaci!
    A ja dalej w akcji <3 kocham owsianeczki

    OdpowiedzUsuń
  12. pyycha owsianka <3 ta grucha posypana cukrem trzcinowym podbiła moje serce <3

    nie słysząłam jeszcze o zbieraniu papierków po Ritterkach - ale zaciekawiła mnie ta kolekcja :D! Bo ostatnio widziałam w sklepie takie smaki, że ah... <3
    dzięki za odpowiedzi :D! I też boję się troche burzy jak jestem sama, ale uważam, że bywa na prawdę piękna <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Dekorowanie ciast i ciasteczek to słodkie hobby:) Ja jakoś nie mam do tego zapału, ale gdybym miała zrobić Kinder bal albo jakąś wyjątkową babeczkę dla kogoś bliskiego, to musi być czysta frajda^^

    OdpowiedzUsuń