18 maja 2013

#082.

owsianka z arbuzem i ananasem z puszki, woda z owockami 


18 komentarzy:

  1. Woda z owockami brzmi uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na arbuza, uwielbiam go <3

    OdpowiedzUsuń
  3. tropikalnie i wakacyjnie ;) jeśli arbuz słodziutki i soczysty, to porywam! ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. zastanawiałam się ostatnio własnie nad owsianką z arbuzem, muszę wypróbować to połączenie ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. I znowu chcę owsiankęęę!!

    OdpowiedzUsuń
  6. ooo, nigdy nie piłam wody z owockami :D
    owsiankomania mnie łapie u Ciebie, zwłaszcza, że ostatnio rzadziej ją jem, a to moje ulubioności śniadaniowe! jutro będzie owsianka, koniecznie!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Arbuz^^ ja jeszcze obawiam sie kupowac, nie byl za kwasny? :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Widać, że już czujesz zbliżające się wakacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aż klimat wakacyjny unosi się w powietrzu:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Za arbuzem akurat nie przepadam, ale ananas jako dodatek do owsianki jest u mnie w czołówce "The Best". ^_^
    Ale może jak nie lubię ananasa tak w owsiance będzie mi smakować, chyba będę musiała spróbować... :)

    OdpowiedzUsuń
  11. dla mnie ananas tylko świeży, ale i tak owsianka brzmi bardzo smacznie i egzotycznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Woda z owocami <3 Muszę taką zrobić, tylko dorwę więcej owocków :D Przepysznie, owocowo!

    OdpowiedzUsuń
  13. Dla mnie póki co na owsiankę za gorąco, ale kiedy tylko zdarzy się jakiś chłodniejszy poranek - planuję ją zrobic :D

    OdpowiedzUsuń
  14. dawno nie jadłam i arbuza i ananasa ... pysznie w twojej owsiance, orzeźwiająco ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mmm orzeźwiająco i pysznie ! I do tego owsianka czyli pożywnie, super :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nominowałam Cię do Liebster Blog, będzie mi bardzo miło jak weźmiesz udział w zabawie. :)
    http://whatieatforbreakfast.blogspot.com/2013/05/liebster-blog.html

    OdpowiedzUsuń