10 maja 2013

#078.

pieczona owsianka z bananem i bezą, kawa z mlekiem


19 komentarzy:

  1. Banan i beza, czyli dwa moje smaki zamknięte w pysznym śniadaniu:) Muszę kiedyś poeksperymentować z musem bananowym i białkami...

    OdpowiedzUsuń
  2. owsianka z bezą ? jesteś mistrzynią *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczny pomysł, chodzi za mną pieczona owsianka więc chyba wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. z bezą - świetny pomysł !! wszystko razem pewnie cudownie smakowało ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. z bezą? Wygląda PRZECUDOWNIE.

    OdpowiedzUsuń
  6. wygląda jak takie mini ciasto, cudo!

    OdpowiedzUsuń
  7. O właśnie, owsianka z bezą! *.* Kiedyś planowałam zrobić, dziękuję za przypomnienie :) Jak zrobiłaś tą bezę? Tzn. chodzi mi o proporcje cukru itd. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na bezę dałam jedno białko i 1 łyżkę cukru, ale jak dla mnie było za słodkie, więc następnym razem cukru dam mniej :D

      Usuń
  8. Z bezą prezentuje się niczym deser na śniadanie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudna beza Ci wyszła! Pyszności

    OdpowiedzUsuń
  10. banan i beza? ale słodko <3

    OdpowiedzUsuń
  11. O matko, cudo! :D Upiecz mi taką :*

    OdpowiedzUsuń
  12. kocham pieczone wersje :) i widzę, że coraz cześciej masz bawarkę, tak angielsko <3

    OdpowiedzUsuń
  13. owsianka z bezą? ;O cóż to za genialny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wiesz co, ja właściwie nie lubię bezy, a i tak Twoje śniadanie sprawiło, że serce mocniej mi zabiło. *_*
    Nigdy nie robiłam własnej bezy, mogłabyś napisać jak zrobić takie cudo i ile piec? :)

    OdpowiedzUsuń