9 maja 2013

#077.

Przepraszam siebie za brak owsianki dzisiaj na śniadanie, ale cóż, bywa i tak, brak płatków, jak to możliwe?  Więc zjem na kolację... Od wczoraj moje jakże "cudne i barwne" życie nieco się skomplikowało bardziej. Muszę poukładać jakoś to wszystko. A pewnie i tak za kilka dni wrócę do punktu początkowego, bywa. A i zaniedbałam zdrowie, muszę się postarać bardziej aby znowu było dobrze. Wczoraj myślałam, że umrę na środku ulicy, daleko od domu, tak mnie złapało... jednak to prawda co mówił lekarz "już zawsze będziesz musiała uważać na to co jesz" Dzięki... czy to oznacza, że muszę znowu przerzucić się na wszystko co mleczne? Trudno, przeżyję.

tosty graham z serkiem śmietankowym, sałatą, szynką, pomidorem i szczypiorkiem ; żurawinowa herbatka


15 komentarzy:

  1. pyszne tosty , lubię takie kanapki ;)
    co do zdrowia ,to uważaj na siebie !!
    produkty mleczne mogłabym jeść cały czas ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie wiosenne kanapki!:D
    Na wszystko co mleczne? Ja bym się cieszyła chyba, ale jak brak słodyczy to ni.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie wiosenne kanapki :-) A u mnie dziś owsianka, którą dołączyłam do owsiankowej akcji.
    Mleczna dieta nie jest taka zła ;-) Ale poważnie, bądź ostrożna. Zdrowie jest najważniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja dzisiaj sobie zrobiłam nowa owsiankę :)

    na mleku z budyniem waniliowym i z rodzinkami ;d pycha

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kanapki, ale ja dzisiaj zjadłam z tobą wirtualnie owsiankę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. zdrowie jest najwazniejsze takze dbaj o siebie;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie tościki rekompensują wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. też czasem jestem zdziwiona 'jak do jasnej Anielki moglo zabraknac platkow owsianych?!" ;)

    zycze zdrowia :*

    OdpowiedzUsuń
  9. zaraz robię takie kolorowe kanapki na kolację! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. jakie smakowite i kolorowe :D

    OdpowiedzUsuń
  11. ojej, co się dzieje? ale pamiętaj, że to zdrowie jest najpiękniejsze. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Moje kolacyjne kanapeczki:) uwielbiam takie wiosenne, letnie, kolorowe^^

    Słuchaj lekarzy, i swojego organizmu. O zdrowie trzeba dbać najbardziej na świecie...

    OdpowiedzUsuń
  13. Takie wiosenne kanapeczki uwielbiam <3 Idealne!

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepraszam, jeżeli Cię to urazi, ale na co chorujesz? Skąd ten 'atak'?
    Najwyżej nie odpowiadaj jak nie chcesz :P

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Najważniejsze to dbać o swoje zdrowie:) Owsianke zjesz pozniej :)

    OdpowiedzUsuń