7 maja 2013

#076.

owsianka z budyniem i sokiem z jagód, herbata


14 komentarzy:

  1. przypomina mi to niezastąpiony, przedszkolny budyń z syropem jagodowym lub malinowym *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam połączenie bieli i fioletu w śniadaniach <3

    OdpowiedzUsuń
  3. mmm sok z jagódek - jakie to pyszne !!
    miłego dnia ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. budyniowe są przepyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Budyniowe love ♥
    U mnie z czekoladowym budyniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. JAGODY!!!! :) Muszę wziąć udział w twojej akcji bo kocham owsianki, szczególnie z jagodami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pewnie z budyniem waniliowym? Moim ulubionym. A do tego ten sok, pychota. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. To mi przypomina budyń z sokiem, który często jadałam w dzieciństwie :-) A tutaj jeszcze z owsianką, pysznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. jagódki ulubione, mmm <3 nie mogę się ich doczekać!
    kolejne cudo owsiankowe u Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. A mi się kojarzy z kaszką z sokiem owocowym:)
    Pysznie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  11. z sokiem z gumi-jagód ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. owsianka z sokiem - musze wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  13. pychotka;D dziś dołączyłam do Twojej akcji ;)

    OdpowiedzUsuń