6 maja 2013

#075.

Koniec weekendu, czas wrócić do rzeczywistości.... a pięknie rano obudziło mnie słońce :) Cieplutko, i mam nadzieję, że cały dzień tak będzie. Ostatnio Wiola chyba pokochała ciasto w owsiance. Gdy widzę w domu kawałek już wiem, że dodam je do owsianki -,-
Jeej, nawet nie wiecie jak się cieszę, że tak dużo osób zechciało wziąć udział w mojej akcji :) Czuję, że nad podsumowaniem jej będę musiała troszkę posiedzieć, ale to nic. Tyyyle smacznych owsianek widzę na waszych blogach! ♥ Moje oczy są szczęśliwe heeehe :)

owsianka z winogronami i kawałkiem ciasta zebra , herbata z mlekiem 


19 komentarzy:

  1. Ja wolę samą kawę, bez mleka:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Owsianka z ciastem i to z zebrą, pychota. :)
    A u mnie owsianka będzie najprawdopodobniej jutro. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny akcja, więc jakby mogło być inaczej? ;)
    Fajna ta owsianka z zebrą :D

    OdpowiedzUsuń
  4. owsianki z takimi dodatkami nie jadlam;D

    OdpowiedzUsuń
  5. O, ciacha do owsianki jeszcze nie wrzucałam! Pysznie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę się dołączyć do Twojej owsiankowej akcji również :))
    Owsianka ma to do siebie, że co do niej nie wrzucisz - i tak będzie najlepszym śniadaniem! Więc wrzucaj ciasta śmiało :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoja akcja jest genialna :D
    Owsianka z ciachem wygląda świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawsze jak mi zostanie jakieś ciacho to dorzucę do owsianki :D Pycha! Ja też dziś jadłam z Tobą :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ciasto w miseczce, i od razu zmienia smak na lepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. owsiankowe akcje są najlepsze ;p
    pysznie, że dodałaś ciacho ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale mi narobiłaś ochoty na takie dwukolorowe ciacho!!

    OdpowiedzUsuń
  12. O, to może jutro dorzucę czekoladową muffinkę :D Dzisiaj przyłączyłam się do śniadania i także miałam owsiankę, ale z innymi dodatkami.

    OdpowiedzUsuń
  13. owsianka z ciachem, dwie pyszności w jednej miseczce :)

    OdpowiedzUsuń
  14. dzięki Tobie zawszę dodaję ciasto do owsianki :) (o ile jest w domu) To super pomysł!
    U mnie dziś też królowała owsianka. Dołączam do akcji!

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałaś kiedyś problemy z jedzeniem?

    OdpowiedzUsuń
  16. ooo z zebrą. Podwójna rozkosz :D

    OdpowiedzUsuń
  17. ciasto zebra? pierwsze słyszę:D

    OdpowiedzUsuń
  18. ja na razie jem tylko owsianki z kakaem albo po prostu zwykłe na mleku ale jem jem ;d

    OdpowiedzUsuń