4 maja 2013

#074.

Boże, jaki ja mam od samego rana zakręcony dzień.
Wczoraj nie dałam rady zasnąć, siedziałam przed laptopem do godziny prawie 2 w nocy, dzisiaj więc pospałam trochę dłużej, na śniadanie wypiłam tylko herbatę (?!) bo musiałam ogarnąć się szybko i jechać po zakupy do Lidla. W sklepie ludzi strasznie dużo, puste półki, nic nie ma ;O Gdy wróciłam to musiałam na szybko zjeść jakąś kanapkę, wypiłam kawę i zabrałam się za pieczenie ciasta na wieczór, a i jeszcze musiałam dokończyć przygotowywanie obiadu. I dzisiaj jak nigdy wyszło tak, że owsiankę zjadłam na obiad *_* Ale było ustalone, że będę jadła codziennie, tak więc i zjadłam.
Cieszę się, że kilka osób przyłączyło się do mojej akcji! :) Mam nadzieję, że kilka razy zjemy wspólnie pyszną owsiankę. ♥

owsianka z bananem, musli i gorzkim kakao, kawa z mlekiem


20 komentarzy:

  1. Co z tego że na obiad, ważne, że przepyszna! Uwielbiam Twoje miseczki owsiankowe ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha, na obiad jeszcze nie jadłam :D
    Owsianka zawsze dobra ^^
    Apetycznie rozpoczęta akcja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Taką owsiankę to mogę na obiad i nawet na kolację;D
    Wczoraj nie zdążyłam przejrzeć wszystkich blogów, a Twoja akcja mi się bardzo spodobała i stąd moje pytanie - mogę jeszcze dołączyć do tej akcji czy czekać na następną?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. można dołączyć w każdej chwili :)

      Usuń
  4. No, na obiad to ja jeszcze owsianki nie jadłam, ale ciekawie :) i smacznie na pewno! Zakręcony dzień, masz rację :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A takie zabiegane dni są fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Co za poświęcenie dla owsianki :D też już mi się zdarzyło zjeść na obiad, miałam na nią wtedy wielka ochotę xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Owsianka na obiad, ile to razy u mnie tak było. Miałam ochotę na owsiankę na śniadanie, ale koniec końców robiłam coś innego, a potem chodziła za mną przez cały dzień no i bardzo często kończyło się właśnie owsianką na obiad. ^_^
    Pyszne dodatki. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba i się przyłączę! :) Może jutro? :) Każdy dzień jest dobry na owsiankę!

    OdpowiedzUsuń
  9. chociaż owsiankę uwielbiam, nie potrafiłabym chyba zjeść jej na obiad. obiad koniecznie musi być u mnie na wytrawnie, z dużą ilością warzyw i najlepiej jakimś mięskiem. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie taki prawdziwy obiad to rzadkość, w tygodniu to tylko w niedzielę niestety... :P

      Usuń
  10. owsianka na obiad? bardzo ciekawe :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Skoro nie trzeba jeść jej codziennie to i ja się dołączam ;) owsianki na obiad to jeszcze nie jadłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Aż nabrałam ochoty na obiadową owsiankę ;) Pyszna wersja.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale smakowita! Co tam, na obiad też można :)

    OdpowiedzUsuń
  14. owsianka idealna, taką mogłabym jeść na kazdy posiłek ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Smaczna chrupko-mięciutka owsianka!

    OdpowiedzUsuń
  16. owsianka wygląda apetycznie! :) przez cb zrobiłam się głodna!:D

    OdpowiedzUsuń