1 maja 2013

#071.


I znowu kupiłam truskawki. Już nie mogę się doczekać tych z ogródka! Znowu będę je jeść na każdy posiłek dnia i w międzyczasie -,- Mamy MAJ ! Wczoraj wieczorem ostatni dzień kwietnia zakończyłam prawie siedmiokilometrowym biegiem. Wróciłam lekko zdenerwowana i w samą porę zdążyłam do domu przed deszczem. Przeklinam to miasto na wszystkie możliwe sposoby [...]
Dzisiaj piekę zebrę, aaa co tam, dawno nie jadłam... właśnie już jest w piekarniku  ♥ Szkoda tylko, że pogoda na majówkę nie dopisuje, trudno.

opieczona bułka z serkiem śmietankowym, truskawki, serek czekoladowy, inka karmelowa z mlekiem




19 komentarzy:

  1. o, widziałam niedawno ten serek w sklepie, był też bananowy - warto kupić? :D
    a wszystko wygląda kolorowo i pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach, mam ochotę na truskawki, jak tak patrzę... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie dziwie się, truskawki pięknie się prezentują. Przepyszne śniadanko miałaś! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne sniadanie :) rozumiem tesknote za truskawami ;) tez nie mam cierpliwosci :DD

    OdpowiedzUsuń
  5. zdecydowanie takie śniadanie musiało być przepyszne :) a widzę, że naprawdę polubiłaś bieganie!

    OdpowiedzUsuń
  6. trzeba się nacieszyć truskawkami, póki są, bo w zimie jeszcze zdążymy do nich zatęsknić. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. bułeczka z truskawkami *-*
    ja też nie umiem doczekać się naszych pysznych truskawek ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śniadanie na czerwono ;)
    Truskawkowe kanapki rządzą !
    Wpadniesz ?
    http://dreameremilia.blogspot.com/
    Dopiero zaczynam kariere na blogspocie, tak więc prosze o wsparice i rady ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pysznie u Ciebie :D Kolorowo, truskawkowo, super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześwietne śniadanie <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Mmm, dawno nie jadłam truskawek. A w połączeniu z serkiem czekoladowym, jejuu *.*

    OdpowiedzUsuń
  12. pyszne bułeczki, pyszne wszystko, chciałabym ten serek :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Truskawki <3 Ostatnio mnie kusiły na targu, ale mówię poczekam na polskie :) Ale były jak malowane! Może po nie wrócę :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Mm pysznie podane bułeczki :)
    Ja jak narazie dzielnie się trzymam i czekam na polskie:)

    OdpowiedzUsuń