22 kwietnia 2013

#062.

tosty z serkiem śmietankowym, szynką i ketchupem ; sałata z rzodkiewką i jogurtem, truskawki, herbata




Dzisiaj z samego rana pomaszerowałam do Lidla, bo lodówka wieje pustkami, zero produktów takich jakie jem ja, a jedyne co w niej znalazłam to takie, które nie pasują mojemu żołądkowi ;x A poza tym: cieplutko :) Dzisiaj mój A nareszcie jedzie oglądać samochód, jejć, sama się stresuję tym :D Swoją bmw sprzedał już na początku stycznia, potem rozmawiał z moim wujkiem i ten nareszcie znalazł mu coś fajnego (taaak, taaak, nie byłby sobą gdyby kolejny raz nie chciał bmw, jego miłość do tych samochodów jest straszna! :P) Miał straszą trójkę, a teraz będzie nowa, podajże z 08-09 rok, oby kolorek też był fajny. Już sama nie mogę się doczekać by ją zobaczyć :D Muszę przyznać, że zaraził On mnie tą miłością. Nigdy wcześniej nie patrzyłam na samochody, a teraz za każdym razem gdy jestem na mieście widzę tylko jedną markę: bmw, haha! *.* Jestęśmy hardkorę. 





















23 komentarze:

  1. Ale pyszne zakupy i wiadomo Ritterka na czele do kolekcji :D
    Smaczne śniadanko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile zakupów, wiosennie, bardzo wiosennie :) Pyszne to śniadanko!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo, bardzo podobają mi się Twoje zakupy. Wszyscy dzisiaj kuszą truskawami. No i oczywiście Ritterka. ^_^
    Powiedz mi, polecasz ten jogurt bio, bo parę razy zerkałam na niego, ale jakoś nigdy nie byłam do końca przekonana?
    Śniadanie bardzo apetyczne. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pyszne zakupy :) bmw, huhu!

    OdpowiedzUsuń
  5. przepyszne zakupy, śniadanie również :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ritterka i truskawki.... <3 czekam na nasze, czekam cierpliwie póki co^^ :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Pyszne zakupy! ^^ I tosty też :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale się obkupiłaś :D
    a śniadanie pycha :D

    OdpowiedzUsuń
  9. same pyszności kupiłaś;) i zdrowe śniadanko miałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Apetycznie to wszystko wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ej kochana, a chwile temu prezentowałaś paczkę czekolad i zastanawiałaś się kto to zje, a teraz dokupujesz następną?:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gorzką cały czas mam w zapasie *.*

      Usuń
  12. gorzkie ritterki są najlepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Najlepsza na świecie czekolada!!!!
    Śniadanko pyszne:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zakupy udane ;d
    Tosty i sałatkę porywam - pycha! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. oooooooo !!! truskawki ! ja ostatnio jadłam hiszpańskie i były pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam takie zakupy, zawsze mam po nich lepszy humor ;3

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię takie "wypady" na zakupy!

    OdpowiedzUsuń
  18. O widzę u Ciebie czekoladkę na którą od pewnego czasu mam ochotę, ale po pierwsze muszę ją zlokalizować w jakimś sklepie, a po drugie powiesz mi czy smaczna, czy po prostu niczym nie wyróżniająca się dobra, gorzka czekolada ? ;)
    Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  19. smacznie,zdrowo i rpzede wszystkim KOLOROWO.

    OdpowiedzUsuń