19 kwietnia 2013

#061. + ritterki.

serek wiejski z bananem, jagodami i miodem ; inka karmelowa z mlekiem



Wczorajsze bieganie zaliczam do udanych mimo, że strasznie świeciło słońce. Wpadłam na nowy pomysł, jako, że mój chłopak mieszka 15 km ode mnie, to połączyłam przyjemne z pożytecznym i co jakiś czas będę wybiegała w jego stronę gdy będzie do mnie jechał. :)
Dzisiaj już pogoda lekko senna, słońca brak. Wieczorem pojadę z mamą na zakupy i pewnie będę piekła ciasto. W niedzielę rocznica śmierci dziadka i mama już szykuje jakiś obiad i zaprasza rodzinę po kościele ;O Więc Wiola co? Przygotowuje się na to, że całą sobotę spędzi w kuchni i będzie robiła to co kocha :D
Z samego rana przyszedł do mnie sms, że paczka będzie dzisiaj do mnie doręczona. Nie mogłam się doczekać normalnie! A tak nawiasem mówiąc, bardzo podoba mi się to, że teraz poczta wysyła sms-y kiedy mają zamiar dostarczyć paczkę. Bo przynajmniej wiem, że nie mogę nigdzie wyjść tylko na nią czekać. Ahh, ile razy było już tak w moim przypadku, że czekałam czekałam parę dni na paczkę, a właśnie w tym momencie gdy wyszłam z domu przyjechał ktoś z poczty, zawsze mnie to wkurzało. :) Ale dobra, paczkę mam i zobaczcie co w niej mam! :D
R i t t e r k i ♥




W sumie w pudełku 15 sztuk, kiedy my to zjemy :D
Jak ja je kocham!

24 komentarze:

  1. *_*
    Zaniemówiłam jak zobaczyłam tyle RS, te czekolady są tak niesamowite. Idealnie. Ja cały czas mam ok. 2/3 smaków przed sobą, a po zdjęciu widzę, że ty jesteś ekspertem. Podziel się opinią, jakie smaki są Twoim zdaniem godne uwagi, a które na razie sobie odpuścić? :)
    A serek wiejski w połączeniu z bananem i miodem to jest jeden z moich najulubieńszych smaków. ^_^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Ci powiem że wszystkie ritterki są godne sprobowania :D tej mietowej chyba tylko nie jadlam z tych które masz :3 a śniadanie pyszne, chociaż ja wiejski wolę na kolację :)

      Usuń
    2. ja też uwielbiam wszystkie ritterki.
      staram się kupować te smaki, których jeszcze nie jadłam. z tych które mam na zdjęciu jadłam tylko tą z ciasteczkiem, zimową edycję z orzeszkami i marcepanową. na swoim koncie mam wiele innych niewidocznych na zdjęciu, a przede mną do kupienia jeszcze wiele innych smaków. :D obecnie nie jem słodyczy w dużych ilościach już kilka miesięcy więc nawet edycja limitowana zimowa jest u mnie jeszcze obecna :) ogólnie polecam ci wszystkie Ritter! każda ma coś w sobie, to moje ulubione czekolady ;3
      z tych co już jadłam polecam jogurtową truskawkową, gorzką i tą z ciasteczkiem :D

      Usuń
    3. Czyli powoli będę próbować wszystkich po kolei... ^_^
      Na razie najbardziej smakowała mi Nugatowa, za to marcepanowa zupełnie mi nie podeszła. Właśnie zastanawiałam się nad tą z ciasteczkiem, bo już z 3 tyd jest w promocji, ale ostatecznie wzięłam białą i jedną z wiosennej wersji limitowanej. No ale jak mówisz, że tą konkretnie warto to jak teraz będzie to wezmę. :)

      Usuń
  2. Zazdroszczę tych Ritterów <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ile Ritterek *.* Raj.
    Takie proste, a jakie pyszne to Twoje śniadanie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Aż głupio przyznać, ale jeszcze nigdy nie jadłam tych czekolad. Ostatnio chciałam kupić gorzką (bodajże 70%), ale niestety nie było. Twoja kolekcja wygląda zachęcająco :) No i pyszne śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie lubię wiejskiego, ale czekoladą nie pogardzę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mogę Ci pomoc w konsumpcji! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. wow , ile czekolad ;D ja już nie pamiętam kiedy jadłam Ritterki .. ?
    co do śniadanka , pyszne !!! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. O rany tez chce tylee! A zjesz je wogole? Bo mowisz ze nie jadasz juz blahblabla :D dla nich poswiec swoje postanowienie, oj tyle dobroci!

    OdpowiedzUsuń
  9. zazdroszcze czkolad <3 te je uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, jaki zapas :D Ja czekolad nie jem, ale moja mama byłaby w siódmym niebie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ile czekolad :D A wiejski z takimi dodatkami uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Uroczo podany wiejski, choć na słodko d mnie nie przemawia ;>
    Czekolady suuuuper, u mnie zawsze znikają szybko :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Podziel się tą czekolada!!:-D

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak już którąś otworzysz, to się wpraszam ;)
    Lubię wiejski na słodko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Daj trochę tych Ritterek <3
    Owsianka pyszna, choć dla mnie bez miodu :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Ritterki!. I wieśniak z miodem<3!
    Jade do Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ojej, ile czekolad!
    Chętnie bym Ci podkradła kilka ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. nie martw się, szybko zjecie:P

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie by nie wytrzymały tygodnia :D Tylu smaków naraz jeszcze nie widziałam :o

    OdpowiedzUsuń