18 kwietnia 2013

#060.

jabłkowe kluski lane na mleku z przyprawą korzenną, herbata z cytryną


19 komentarzy:

  1. To musiało być pyszne, w dodatku z moją ulubioną przyprawą. Mniam!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszyscy je robią, czas i na mnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. kluchy to jedno z najlepszych śniadań :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że ostatnio kluski lane są popularne ;-) Chyba też się skuszę.
    A dziś zrobiłam placuszki z jogurtu naturalnego z przepisu od Ciebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. jeszcze nigdy ich nie robiłam, to był błąd :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham te w wersji z jabłkiem. Musiałaś mieć przepyszne śniadanie. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę ich w końcu spróbować... :)

    OdpowiedzUsuń
  8. te kluseczki muszę zrobić , do tego ta przyprawa dodaję ten smak *-* pycha !!

    OdpowiedzUsuń
  9. dawno nie jadłam lanych bez nadmiaru dodatków :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No i ja jeszcze musze je zrobić! NIgdy, nigdy nie robiłam, a wszędzie wyglądają tak smacznie. Zwłaszcza z tą przyprawą korzenną musiały się idealnie skomponować smakowo.

    OdpowiedzUsuń
  11. Też miałam dziś kluseczki! Pycha<3

    OdpowiedzUsuń
  12. Z przyprawą musiało być genialne :)

    OdpowiedzUsuń