14 kwietnia 2013

#056.

Ostatnimi dniami, codziennie chodzi na mną wszystko co mączne. Wiecznie mam ochotę na placki, omlety, gofry i naleśniki ;< Dzisiaj miała być owsianka, a w ostatnim momencie doszłam do wniosku, że będę jadła to na co mam ochotę, czyli znowu placki! Czy wspominałam już kiedyś o tym, że jestem plackowym człowiekiem? Nie, to już wiecie. Jezu, kocham wszystko co jest plackiem, haha! *.*

placuszki z jogurtu naturalnego z gotowanym jabłkiem z cynamonem, herbata owocowa






Wczoraj była pierwsza burza, chociaż lekka, potem znowu padał deszcz, a dzisiaj w sumie pochmurno znowu, może rozjaśni się chociaż na troszkę? Wczoraj także mój A. ubłagał mnie żebym wyciągnęła czekoladę z baryka. Jako, że sama nie jem, to niepocieszona byłam tym faktem, że będzie jadł ją przy mnie. Ale w końcu wyciągnęłam tą na którą miał ochotę, a sama poszłam zrobić herbatę. Gdy już wróciłam, czekolady nie było, haha, no tak... przecież nie chciałam patrzeć na to jak ją je  -,- Ale szczęście, że cztery kostki zostawił dla mnie, więc będę miała do zjedzenia innego dnia. ♥




























♥ ♥ ♥

20 komentarzy:

  1. Łał, jakie grubaśne! *.* Też kocham wszystko co jest plackiem, haha :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też mogłabym wiecznie jeść placki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mniam, świetne placki! Ja też mogłabym jeść na okrągło mączne dania :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ale grube! wyglądają pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bo placki są pyszne i za każdym razem można je podać inaczej ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. O mamuniu,jakie grubiutkie! Można przepis??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1 małe jajko, 4 łyżki mąki, 3 łyżki jogurtu naturalnego, szczypta sody oczyszczonej (ok 1/5 łyżeczki) smażyć na wolnym ogniu ;)

      Usuń
  7. placuszki i jabłuszka -cudnie !!

    OdpowiedzUsuń
  8. haha, placków nigdy za wiele! (;

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie słodkie puszyste grubaski :) wyglądają obłędnie. Z jogurtu kiedyś próbowałam zrobić, ale mi nie wyszły :( muszę zrobić jeszcze raz. Podasz może przepis z którego Ty korzystasz? Jestem też ciekawa co robisz że są one taaakie puszyste :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przepis podałam wyżej, a że są takie puszyste to zasługa sody tak myślę :)

      Usuń
  10. O kurcze, ale grubaski, coś pięknego!!
    Powiem Ci, że ja mam ostatnio to samo. Planuje, że zrobię leniwe, albo kluski kładzione, bo dawno nie jadłam, a rano i tak wygrywają placki. haha

    OdpowiedzUsuń
  11. takich małych grubasków to już dawno moje oczy nie widziały, są wspaniałe:D
    ooo, jedna z moich ulubionych czekolad<3

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie puchate, grubiutkie placuszki *_*

    OdpowiedzUsuń
  13. Przybij piątkę! Też uwielbiam wszystkie placki, racuszki, pankejki :D Właśnie... muszę znowu poplacuszkować ;-)
    Kurczę, ależ grubaśne Ci wyszły :O Super!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja chcę tę czekoladę <3

    Jakie grube placuszki Ci wyszły! Cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  15. takiej ritter sport jeszcze nie jadłam ale probowałam mietowa i jest pyszna

    u mnie też wczoraj byłą burza ale dzisiaj cały dzień słoneczko :)

    OdpowiedzUsuń