13 kwietnia 2013

#055.

omlet z serka wiejskiego z pomarańczą, kawa z mlekiem


20 komentarzy:

  1. Zawsze robiłam placuszki z serka wiejskiego, gratuluje ze udało Ci się przewrucic omlet ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. O plackach z serka wiejskiego słyszałam, ale o omlecie nigdy, a Twój wygląda genialnie. Podzielisz się przepisem? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. serek wiejski 150g, 1 jajko, 1-2 łyżki mleka, 2 łyżki mąki, 1 łyżka płatków owsianych, 1 łyżka cukru trzcinowego.
      Białko ubić na sztywną pianę, żółtko wymieszać z odsączonym serkiem wiejski, mąką, mlekiem i cukrem, dodać ubitą pianę z białek, wylać na patelnię smażyć na małym ogniu ;)

      proszę *.*

      Usuń
    2. Dzięki. Zapisuje i do wypróbowania. :)

      Usuń
  3. świetny kubek :D

    mimo, że nie lubię wiejskiego, omlet wygląda fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie słyszałam o omlecie z wiejskiego :D
    Ale wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. z serka wiejskiego?! omlet?! brzmi kusząco :D

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny pomysł, ale znając moje szczęście rozwaliłby sie na patelni ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie przepadam za serkiem wiejskim :< Ale omlet wygląda pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wiejski the best ;D pyszny omlet , i pomarańczka *-*
    miłego weekendu ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. O... takiego jeszcze nie jadłam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny omlecik!!! Urzekł mnie ten kubek;)

    OdpowiedzUsuń
  11. jako oddana fanka serka wiejskiego bardzo mnie zachęca taki omlet<3 tylko nie miałaś problemów z jego przewracaniem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mój patent na każdy omlet jest taki sam:
      gdy pierwsza strona się upiecze zsuwam na talerz, talerz odwracam na przechyloną patelnię i omlet zsuwa się na patelnię drugą stroną ;)

      Usuń
  12. Jeszcze nigdy nie robiłam placków, a tym bardziej omleta z serka wiejskiego. A owy serek bardzo lubię, więc dziwne, że przegapiłam takie cudo. Koniecznie wypróbuję! :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie zrobiłam z serka wiejskiego, ale Twój mnie przekonuje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Z serka wiejskiego to smakowita genialność <3

    OdpowiedzUsuń