12 kwietnia 2013

#054.

A dzisiaj chciałam wstać wcześniej i iść pobiegać. Nie wyszło, bo za oknem padał deszcz (a ja uwielbiam spać w deszcz) więc pospałam godzinę dłużej. Już myślałam, że ta dzisiejsza pogoda będzie jedynie do spania i ziewania.... Poszłam więc z samego rana robić naleśniki, zjadłam ja, zjadł tata. I potem wyszło słonko, które niestety raz jest, a raz się chowa i jeszcze mocno wieje, więc chyba zostanę w domu ;<
Dzisiejsze naleśniki były najlepsze! Czasami żałuję, że nie zapisuję przepisów tylko wszystko robię "na oko" ;d Ahaaaa, i jak tam u Was dzisiejszy dzień czekolady? Ja niestety nie jem więc jedyne co mi zostaje to życzyć Wam słodkiego dnia ;*

budyniowe naleśniki z twarożkiem i jogurtem naturalnym (w środku), z sokiem truskawkowym i płatkami migdałowymi, kawka


19 komentarzy:

  1. O ludzie...tożto istna ambrozja! Z chęcia bym zjadła takie ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglądają przepysznie! ciekawe jak robisz, każdy ma swoj sposób :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Naleśniki wyglądają obłędnie! :) Mi kompletnie wypadł z głowy dzisiejszy dzień, chyba go sobie przeniosę na inny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje nalesniki sa lepsze od czokolady ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojj, ale mi smaka zrobiłaś. Jadłabym, daj trochęęę!

    Zajrzysz? Liczę na koma ♥
    http://best-frieend.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. wygladają bardzo letnio! i pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzień czekolady mija obok :D
    Ale Twoimi naleśnikami się zachwycam bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja moglabym oddac cala czekolade za takie nalesniki ;) niebo w gebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale jak to, tak dzisiaj nawet bez kosteczki czeko-czeko-czekolady?:< taki dzień raz w roku!
    ależ apetycznie wyglądają te naleśniki*.*

    OdpowiedzUsuń
  10. cudne budyniowe naleśniki *-* mmm !

    OdpowiedzUsuń
  11. Jedna kosteczkę mogłabyś zjeść na uczczenie, ale jak nie chcesz mogę zrobić to za Ciebie :D
    Mega naleśniki <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale bym zjadła takie naleśniki <3 Mogą być bez czekolady! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Takie naleśniki są nawet lepsze od czekolady ;3

    OdpowiedzUsuń
  14. Ha! Natchnęłaś mnie i zrobiłam takie na obiad :D Pyszniutkie ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Też planowałam dzisiaj zjeść naleśniki, ale to u mnie długi proces, a że późno wstałam to już mi się nie chciało. A teraz żałuję. Twoje wyglądają tak smacznie, że aż mnie skręca. Oddawaj jednego. haha

    OdpowiedzUsuń
  16. Te naleśniki mi w zupełności wynagrodziłyby czekoladę! Świetne;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Naleśniki o poranku są super! Uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudownie wyglądają i pewnie były pyszne :D

    OdpowiedzUsuń