6 kwietnia 2013

#048.

leniwe kluski z cukrem trzcinowym, inka karmelowa z mlekiem


22 komentarze:

  1. Jak słodko i pysznie :) Uwielbiam tę Inkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomyśleć, że jeszcze nigdy nie piłam inki karmelowej ;) Zakup na pewno do rozważenia, wszyscy zachwalają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. można prosić o przepis? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na dwa takie talerzyki dalam kostke twarogu chudego i make ile sie wgniecie, jakies trzy lyzki. jajka nie dodaje. gotuje kilka minut. :)

      Usuń
  4. Tak dawno nie jadlam ich. A sa jedne z najlepszych :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chcę leniwe, chcę ! Miałam mieć wczoraj na obiad i nie było :<
    Pycha :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam, moje ulubione kluchy! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. leniwe z cukrem - uwielbiam te kluseczki !! jaki jest twój przepis na nie ? pysznie wyglądają *-*

    OdpowiedzUsuń
  8. Mniam! Smak z dzieciństwa<3

    OdpowiedzUsuń
  9. ah, jedna z najpyszniejszych śniadaniowych "słodyczy" :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jeeej, dawno już leniwych nie jadłam! a jeszcze takie posypane cukrem, które się rozpuszcza, o raju<3

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam leniwe, pychotka! :) Dawno ich nie robiłam, trzeba zrobić!

    OdpowiedzUsuń