29 marca 2013

Wielkanocnie :)

Przygotowania do świąt pełną parą. Ciasteczka już zrobione i mazurek przygotowany. Trzy następne ciasta też: marchewkowe, sernik z brzoskwiniami i rafaello. Barwiłam pisanki, siedziałam cały dzień w kuchni, podjadałam non stop. Ciasto marchewkowe z krzywymi marchewkami, Pyza pobrudziła okno i jadła dekoracje, a ja zjadłam już masę ciasteczek (orzechów), uhhhhh. A jutro z samego rana idę z koszykiem do kościoła ;)


































Wiola wiosennie. (taaak, noszę okulary, ale zawsze wydaje mi się, że wyglądam w nich głupio więc często
do zdjęć zdejmuję, y -.-) A jaka u Was pogoda? U mnie ŻLE! Śnieg, zawieja i lekki mróz. Nie wiem czy dam radę iść za chwilę do kościoła, zawsze stałam na podwórku, a w takiej sytuacji chyba muszę nie iść...Buźka, do jutra!! :*





























♥ 

9 komentarzy:

  1. Ciasto marchewkowe jest PIĘKNE! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej jak świątecznie ^^
    Ładnie wyglądasz w okularach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już Cię lubię w okularach. Super wyglądasz:)
    A ciasta po prostu cudowne. Same pyszności.

    Widzę, że Pyza zainteresowana kurczaczkami ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne cista *___*

    I cudowna koszula > <

    OdpowiedzUsuń
  5. Apetycznie :) też spędziłam sporą część dzisiejszego dnia w kuchni :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo smakowicie u Ciebie :-) U mnie marchewkowe będą babeczki. A Twoja Pyza tak samo jak moja Bianka zainteresowana ozdobami ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. to marchewkowe ciacho wygląda cudnie *-*

    OdpowiedzUsuń
  8. to ciasto jest cudowne, urocze! i na pewno wspaniale smakuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna jesteś!
    A ten talerz z mini wypiekami mnie położył na łopatki :) Wyśmienicie wyglądają

    OdpowiedzUsuń