1 marca 2013

Hello March.

Hei marzec. A jak marzec, to za chwilę wiosna :) Dzisiaj za oknem piękne słońce!
Wybaczcie, że ostatnimi dniami nie ma mnie tutaj wcale, ale mam w domu zamieszanie, śniadanie jem na szybko, przy stole siedzi więcej osób, więc nie mam ochoty w takim zamieszaniu robić zdjęć. W sumie tata i tak zabrał mi aparat, muszę go dorwać. Co u mnie jeszcze? Zaczytałam się w kolejną super książkę mojego najukochańszego Zafona, tym razem "Gra Anioła". Jestem nieobecna w ciągu dnia, bo non stop czytam i nie ma ze mną kontaktu. A wczoraj byłam na zakupach, dwie pary spodni, bluzka i koszula zasiliły moją i tak już pękającą w szwach szafę. Jem dobrze, chociaż ostatnio w sumie miałam szał na czekoladę... W tym miesiącu muszę więcej biegać, oczywiście, bo ostatnio zaprzestałam. Gdyby nie mój rower stacjonarny, byłabym chyba większa o kilka kilogramów, haha, ale jest dobrze, a w tym miesiącu będzie jeszcze lepiej.


13 komentarzy:

  1. oby ta wiosna już szybko do nas dotarła ;)
    zapraszam do siebie iffy-w.blogspot.com u mnie też znajdziesz pyszne śniadanka i inne ciekawostki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. wreszcie marzec! coraz bardziej wiosennie, ach! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja czekam z wytęsknieniem na wiosnę! :)
    Powodzenia z bieganiem!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam tylko skromną nadzieję, że już żadne zimowe niespodzianki nas nie spotkają:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. marzec to cudowny miesiąc. fajnie, że wciągnęłaś się tak w czytanie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. no tak to przecież już dziś marzec -zapomniałam xd
    wiosny pragnę !

    OdpowiedzUsuń
  7. miejmy nadzieję, że marzec będzie dla nas łaskawy i będzie się działo w nim wszystko co dobre!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam marzec :) Mój ulubiony miesiąc ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój też. Chociaż może bardziej lubię maj :)

      Usuń
  9. ja też ostatnio nawet nie mam czasu na jakąkolwiek aktywność. ale na szczęście idzie wiosna i aż zaczyna się chcieć biegać. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Najważniejsze jest dobre nastawienia a wygląda na to, że Ty takie masz. ; )
    Ja też z utęsknieniem czekam na wiosne. Na szczęście jest już niedaleko. :)
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. + obserwuje, bo spodobało mi się tutaj. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. u mnie tez już jest wiosenne słońce :):):)

    OdpowiedzUsuń