22 marca 2013

#042.

Od wczoraj miałam problem, bo moje posty nie pokazywały się na waszej liście czytelniczej, co zauważyłam już wczoraj wieczorem. Najwidoczniej coś zamotałam w szablonie, chociaż w sumie nic nie kombinowałam ostatnio, ale cóż, wybrałam najkrótszą drogę: wybrałam byle jaki szablon i uffff, odetchnęłam z ulgą bo posty  na liście czytelniczej się pokazały *.* Ja i moje zdolności buhahahahha :D
Wieczorem idę na drogę krzyżową, potem film i mecz, ale jakoś postaram się wcisnąć do tego ogarnięcie jakieś fajnego szablonu. Od razu lżej mi na serduchu, gdy wiem, że wszystko gra. :)

tost z twarożkiem i miodem, chlebek bananowy, banan z masłem orzechowym, inka karmelowa z mlekiem


8 komentarzy:

  1. Uwielbiam banany z masłem orzechowym! No i jabłka, normalnie mogę je jeść cały czas! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. czaje sie na ten Twój chlebek mam wszystko kupione trzeba upiec:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale pysznie! Bananowo, mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. toż to śniadanie perfekcyjne! :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Śniadanie mistrza! Dosłownie : D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mniam! Śniadanie idealne :)

    OdpowiedzUsuń