21 marca 2013

#041.

twarogowe mocno kokosowe placuszki z domowym dżemem z czarnej porzeczki, kawa

















Uwierzcie: to było coś najwspanialszego co jadłam do tej pory!!! ♥ ♥ ♥
Jako, że miłośnik kokosu ze mnie niesamowity i zawsze szukam na półkach wszystkiego co powiązane z kokosem, to dzisiaj postanowiłam wypróbować krem kokosowy inaczej niż na kanapce.
PRZEPIS:
110g twarożku, 1 jajko, 1 łyżka mąki, 1/2 łyżeczki proszku do pieczenia, garść wiórek kokosowych, 2 płaskie łyżki kremu kokosowego (użyłam tego z Lidla), 1 łyżeczka cukru.
Jajko wymieszać z proszkiem do pieczenia. Twarożek połączyć z kremem kokosowym, mąką i cukrem. Wiórki kokosowe podprażyć na suchej patelni, następnie lekko brązowe dodać do twarożku, na końcu wymieszać z jajkiem. Smażyć na suchej patelni z obu stron małe placuszki.

Wiosno, gdzie jesteś *.*
Wczoraj cały dzień poświęciliśmy prawie na Białystok, jeju, nic nie było nawet spoko do kupienia. Jedyne co wpadło w moje ręce do fajna bluza, bluzka dla mojego chłopaka i słodycze (z tego najważniejsza oczywiście Ritterka♥) A dzisiaj zamiast wiosny, u mnie śnieg śnieg śnieg i śnieg. Co prawda nie sypie, ale spoczywa na chodnikach i powoli się topi. Poszłam na rekolekcje do kościoła, potem po drodze do Lidla zawinęłam, kupiłam dwie bluzki lidlowskie, ale całkiem okej. Teraz lecę robić obiad: pizza będzie! :)



3 komentarze:

  1. Pokłony za przepis. I zdjęcie i opis zachęciły mnie do spróbowania ^ ^ Pycha!

    OdpowiedzUsuń
  2. Też lubię wszystko co z kokosem :) Pyszne placuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tez kocham kokos! ♥
    A takie placuszki z domowym dżemem?! Niebo! ♥

    OdpowiedzUsuń