18 marca 2013

#039.

jajecznica ze szczypiorkiem, sałatka z marchewką kapustą porem, tosty z masłem, herbata





Zostałam otagowana przez Me.Alex, dzięki!

1. Twoja ulubiona postać książkowa lub filmowa?
Ostatnio przypadła mi do gustu postać Martina z Gry Anioła i Fermina Romero de Torres z Cienia wiatru.
2. Ulubiona forma aktywności fizycznej?
Na rowerze stacjonarnym mogę śmigać o każdej porze dnia i nocy.
3. Jak wyobrażasz siebie za 10 lat?
Szczęśliwą.
4. Buty na obcasie czy adidasy?
Zdecydowanie adidasy, mam ich pełno, a cały czas zaopatruję się w nowe.
5. Przysmak z dzieciństwa, który uwielbiasz do tej pory to...
Kluski na parze tj. parowceeee z jagodami!
6. Ulubiony zapach kosmetyków?
Zawsze wybieram wszystko co jest waniliowe, kokosowe lub czekoladowe. :D I takim oto sposobem te zapachy królują na moich pułkach.
7. Na śniadanie owsianka czy kanapki?
Owsianka, bo wrzucam do niej absolutnie wszystko co mam pod ręką, wszystko się sprawdza i zawsze spamuje wyśmienicie.
8. Jakie miejsca chciałabyś zwiedzić.
Wiele miejsc, wiele krajów...
9. W jakim województwie mieszkasz?
Podlaskim.
10. Ulubiona wokalista/wokalistka?
;O Naprawdę ciężko mi wybrać bo nie mam swojego ulubionego?
11. Zielona herbata czy czerwona?
Zielona!!! Czerwona nigdy nie przejdzie mi przez gardło ;x
12. Gdzie chcesz spędzić wakacje?
Nad morzem, daleko od wszystkiego co mi znane tutaj gdzie mieszkam.

17 komentarzy:

  1. ja chcę spędzić wakacje w tatrach i już nie mogę doczekać się wyjazdy ;d

    ja też na śniadanie wolę owsiankę, ciepło, szybko i smacznie.

    aaaa ! ja tez uwielbiam kluski na parze ale z masełkiem cynamonem i cukrem :D

    OdpowiedzUsuń
  2. mm <3 jajecznicę jadłam dziś na drugie śniadanie, na masełku ze szczyioprem! pycha:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mniam, już chyba 2 raz widzę jajecznicę i muszę zrobić koniecznie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dawno nie jadlam jajecznicy, twoja wyglada bardzo smacznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. czerwona jest pyycha!
    a, to widzę że mamy identyczny gust zapachowy ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. śniadanie na wytrawnie, ale za to jakie zdrowe! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jajecznica ze szczypiorkiem najlepsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedy ja ostatnio jadłam jajecznicę... Chyba zrobię dziś na kolację, bo ta Twoja kusi! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jedna z moich ulubionych!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śniadaniowa klasyka, fajny taki poranek :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Mmm, narobiłaś mi ochotę na jajecznicę! Tak dawno nie jadłam TT TT Pycha! ^ ^

    OdpowiedzUsuń
  12. kurczę, ja też już dawno nie jadłam jajecznicy! a taka sama ze szczypiorkiem i do tego tost z masłem to smak mojego dzieciństwa:)

    OdpowiedzUsuń
  13. też lubię waniliowe kosmetyki :) od wazeliny jestem uzależniona ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. Narobiłaś mi ochoty na takie proste śniadanko :)

    OdpowiedzUsuń