11 marca 2013

#033.

chleb wiejski z serkiem śmietankowym, gotowanym jajkiem, pomidorem i szczypiorkiem ; 
winogrona, herbata



Zostałam nominowana do Liebster Blog przez Patrycję, dzięki!

1. Rzecz bez której nie mogłabym żyć...
Laptop, zdecydowanie. 
2. Co najlepiej Ci wychodzi.
Denerwowanie innych ludzi ;3
3. Czego się boisz?
Panicznie pająków, ponieważ mam arachnofobię (pisałam to już pewnie nie raz) :>
4. Co najbardziej powoduje, że się uśmiechasz?
Wspomnienia. W słabym momencie wystarczy mi tylko coś miłego z przeszłości i od razu mam uśmiech na twarzy.
5. Co lubisz w sobie najbardziej?
Jeżeli chodzi o charakter to upór. 
6. Coś czego się brzydzisz.
Uhh, chyba punkt trzeci, ta sama odpowiedź ;3
7. Najczęstsze używane przez Ciebie kosmetyki.
Podkład, puder, tusz do rzęs. 
8. Ulubione perfumy.
Coco chanel, Playboy, Puma.
9. Ulubiona potrawa.
Mam ich duuużo. Ale na słodko zawsze wybiorę naleśniki, a na wytrawnie zapiekanki takie z ziemniakami i mięskiem.
10. Jaki masz telefon?
Jejć, nokia c3. Najgorsze co może być na świecie!!
11. Posiadasz strój do biegania?
Jako, że moje bieganie to nie z zamiłowania, ale dla rozrywki raz na jakiś czas to specjalnego ubrania nie mam. :) Ale radzę sobie tym co najwygodniejsze i z najlepszego materiału z mojej szafy. 

Zima u mnie trzyma na dobre, jest tak zimno jak w środku stycznia. Śniegu dużo, z niecierpliwością czekam na to, aż zniknie na zawsze i ujrzę pierwsze oznaki wiosny. W sumie za trzy tygodnie już Święta, jak to szybko wszystko zleciało, prawda? ;< Pyza miewa się dobrze! Na tym zdjęciu widać dokładnie też jej wygolona łapkę, jutro idziemy na zdjęcie szwów ;3

12 komentarzy:

  1. zdrowo i pysznie :3
    i ciekawe odpowiedzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio ciągle jadłabym te czerwone winogrona :) Pychotka!
    A kicia wygląda już dużo lepiej! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pyza dzisiaj jak modeluje, nono :)
    Uwielbiam takie kanapeczki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. winogrona <3 trzymaj się, kotek!

    OdpowiedzUsuń
  5. kanapki z jajkiem lubię zabierać do szkoły ;) pyszne i pożywne ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Twój kociak ma wzrok jak jakiś władca :D Słodziak :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O, Pyza już lepiej wygląda :)

    Uwielbiam takie żółtko w jaju :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ooo, biedulka! u mnie też zima chyba wróciła na dobre. z nadzieją zdążyłam już schować najcieplejsze zimowe ubrania i teraz ciągle marznę. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. aaale mam ochotę na ciemne winogrona!

    OdpowiedzUsuń