10 marca 2013

#032.

Na ogarnięcie się po wczorajszym - śniadanko... Wczorajszy dzień był tylko i pod względem tortu, i hahahaha nie wyszedł za pierwszym, drugim, trzecim razem! Szok ;O Po takim szaleństwie ogarnęłam się i zrobiłam w końcu z pomocą mamy normalny piękny biszkopcik z bitą śmietaną o smaku kawowym i z lekko nieogarniętą dekoracją. Dlaczego nieogarniętą? Tort zaczęłam piec o godzinie 15:30 a gotowa musiałam być już na godzinę 18. Więc wszystko było na mega szybko, byle jak i ze stresem, ale w końcu tort był pyszny!

sok :D



Jeszcze tylko zdjęcie torcika, uhh z deka rozwalonego i wczorajszej mnie *.*


















Dobrej niedzieli ! :*

15 komentarzy:

  1. ale ślicznotka z ciebie na tych zdjeciach ;d

    szkoda że tort nie wyszedł ale ciacho piekne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to właśnie tort :D
      za czwartym podejściem udany ;> :D

      Usuń
  2. Wspaniały torcik :-) Też wczoraj piekłam mając niewiele czasu, ale mimo małego problemu udało się.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz! I śliczna koszula :3
    A tort super udekorowany:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna jesteś :)
    A tory wygląda super! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. torcik super ! mi też czasami nie wychodzi za pierwszym razem..
    ślicznie wyglądasz ;* a Pysio jest pycha ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. BMW-moja miłość do samochodów:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Do czterech razy sztuka w tym wypadku :)
    Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale świetny tort! :) Liczy się efekt końcowy ;)
    Ślicznie wyglądałaś!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny tort, smaczny? No to czego chcieć więcej!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny blog, będę wpadać + wpadnij na kilka sekund http://luuvmy.blogspot.com/ xx

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale geeeniaaalnyy ten tort! Ja bym się zachwyciła gdybym taki dostała ;)

    O, kiedyś często piłam ten sok ;)

    Śliczna jesteś! Masz taką delikatną urodę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ale ładna koszula, a jej właścicielka jeszcze ładniejsza :D
    ten sok uwielbiam, a za tort podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacyjny tort ! zazdroszczę, że potrafisz taki skonstruować :) ja jeszcze się nie odważyłam :)Pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń