9 marca 2013

#031.

Zimo witaj znowu. Przez noc nasypało tyle śniegu, że już naprawdę jestem wściekła. I ciągle pada. Przecież w środę było już 10 stopni!!!! -,- Ech, oby ten śnieg był ostatni... Z samego rana w Lidlu byłam, kupiłam muszę przyznać, że chyba całkiem fajne spodnie do biegania. Co prawda moje bieganie póki co można jeszcze zaliczyć do mini mini, ale może z czasem się to zmieni. (hm?)
Cieszę się, że szarlotka z poniższego wpisu przypadła Wam do gustu :) Mam nadzieję, że jeżeli kiedykolwiek upieczecie pochwalicie się czy smakowała *.*

serek wiejski z pomarańczą i truskawkami, kawa z mlekiem



Dzisiaj dzisiaj dzisiaj są urodziny mojego najukochańszego mężczyzny, więc już po śniadaniu zabieram się za tort. Jesteście ciekawe wyniku końcowego? Muszę przyznać, że trochę się obawiam, bo jest to mój pierwszy taki wypiek pod względem ilości produktów oraz czasu wykonania, potrzebuję też mnóstwo spokoju i koncentracji, dlatego nie odpowiadam za tego, kto dzisiaj zakłóci mój spokój wpraszając się do kuchni. Szaleństwo. Jeżeli wyjdzie zgodnie z planem obiecuję dodać zdjęcie. Trzymajcie kciuki!

A dzisiaj jeszcze zdjęcia mojego łakomstwa z dnia wczorajszego, bo jak zwykle miałam wymówkę "do świętowania" haha, ale żeby nie było: tylko dwie kosteczki. :) ♥.
Oraz tulipanki moje i mamy. Miłego dnia!


























17 komentarzy:

  1. Tort na pewno wyjdzie wspaniale, czekam żeby zobaczyć efekty! :)
    Czekoladkiii<3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojejku, co za imponujący stosik słodkości :) Widzę, że ktoś tu miał bardzo słodki Dzień Kobiet :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ritter Sport - uwielbiam <3
    Ale wiejskiego nie lubię. :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Będę obserwować Twoje bieganie na Endomondo i mocno kibicować! :)

    A tak poza tym - udanego tortu! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No muszę powiedzieć, że też jestem zawiedziona tym, że znowu zrobilo się zimno. Co prawda u mnie na szczęście nie ma sniegu, ale jest wiatr okropny. ;/

    To co przygotowałaś wygląda naprawdę bardzo smakowicie. :)
    Powodzenia z tortem,. ;p :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wow ! ile czekolad, zaszalałaś !
    nie ma to jak wiejski z dodatkami <3 uwielbiam ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale kolekcja :D
    Mam podobną, tylko wciąż ubywa (nie wiem czemu) ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. skąd tyle czekolad ,omg! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Moje ulubione czekolady :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja to bym chyba zjadła wszystkie na raz te czekoladki... wróć NIE CHYBA a NA PEWNO bym wszystkie zjadła :D

    OdpowiedzUsuń
  11. nominowałam Cię do Liebster Blog <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Ritterki są najlepsze! ♥
    A efektem końcowym wypieków dla ukochanego koniecznie się z nami podziel :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ile ritterek! *.* uwielbiam serek wiejski z owocami.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne tulipany :) Ile ritterek ♥ Uroczo wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  15. wow niezła kolekcja czekolad!

    U mnie na razie śniegu jeszcze nie ma ale podobno jutro ma spaść ... mam nadzieję że nie

    OdpowiedzUsuń