8 marca 2013

#030.

Wczoraj upiekłam najlepsze ciasto lekko odchudzone w postaci szarlotki *.*, mała tortownica, więc modliłam się, żeby chociaż kawałek zachował się na dzisiejszy poranek, i oto jest. Pogoda lekko się popsuła, szaro i brzydko. Wczoraj wyjęłam płaszczyk, wcale się nie zdziwiłam, że jest już za duży i wyglądam w nim jak w worku. Ehh, a co do mojej wagi, taka sama, ale cm spadają :) Mój brzuszek denerwuje mnie najbardziej, a poza tym martwię się, moje pooperacyjne blizny nadal są mega czerwone -,- W takim tempie do lata nie znikną, trudno no, przecież to normalne. Pyza miewa się dobrze! Z dnia na dzień jest coraz lepiej, śmiesznie chodzi w kubraczku, ale najważniejsze, że nie próbuje go zdejmować. Wczoraj nawet już zaczynała szaleć, łapała psa za ogon i próbowała wskakiwać na krzesła... musiałam ją nieźle pilnować. :)

Dziewczęta, wszystkiego najlepszego z okazji naszego święta!! :)
Takim bukietem kiedyś bym nie pogardziła ;>

bułka ziarnista z serkiem śmietankowym i dżemem ( domowym, cukiniowym o smaku pomarańczowym) oraz truskawkowym (domowym), szarlotka sypana odchudzona, mandarynka, herbata malinowo-waniliowa


20 komentarzy:

  1. A ja już myślałam, że właśnie dostałaś ten bukiet ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. a już myślałam, że Ty taki bukiecik dostałaś i chciałam Ci pozazdrościć! :D
    mniam, ale smacznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo podziel się przepisem na ciacho! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Od ponad dwóch lat chodzi za mną KinderNiespodzianka. Nie pytaj, dlaczego po prostu sobie jej nie kupię:D Sama się z siebie śmieje, bo jestem ciekawa ile jeszcze wytrzymam;d

    OdpowiedzUsuń
  5. o kurcze, ale fantastyczny pomysł na bukiet! z lizakami to znałam, ale taki- super oryginalny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale pyszności :D Koniecznie podziel się przepisem na to ciasto :)
    Kinder Niespodzianka to mój ulubiony słodycz z dzieciństwa :D

    OdpowiedzUsuń
  7. smakowita bułka ;)
    i też czekam na przepis :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Porywam całe śniadanko. :)
    Czekam na przepis na to cudowne ciacho:)

    OdpowiedzUsuń
  9. cukiniowy dżem pomarańczowy? co to za cudo?:D
    aaa ile Kinder Niespodzianek! ile bym miała frajdy i z jedzenia takiego bukietu i z tych zabawek:D:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dżemik z cukinii z dodatkiem galaretek o smaku pomarańczowym <3

      Usuń
  10. Same pyszności, w szczególności domowe dżemy i szarlota :) Wzajemnie!

    OdpowiedzUsuń
  11. wow , szarlotka <3 pycha ! i to lekka do tego ;) smacznie rozpoczęty ten cudowny dzień ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak byłam malutka to uwielbiałam Kinder Niespodzianki! <3
    Oddaj kawałek szarlotki! *.*

    OdpowiedzUsuń
  13. centymetry ważniejsze od wagi ;) co do blizny, to wiem, że dostępne są maści, które naprawdę przyspieszają gojenie (nie znam nazw, ale myślę, że jak poszperasz w necie, to znajdziesz).
    radosnego dnia kobiet! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bułka, pychoootka! :) A taką szarlotkę chętnie bym zjadła, a bukietem nie pogardziła :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj też bym chciała taki bukiet. :D O ile by mi to w cycki poszło. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja już bym wolała u siebie jednak nie w cycki hehehe *.*
      :D

      Usuń
  16. fajne kanapeczki, szarlotką nie pogardzę :P

    OdpowiedzUsuń