7 marca 2013

#029.

owsianka ze śliwkami, inka karmelowa z mlekiem






Zostałam nominowana przez Maria'n, dzięki!

1. Upływająca już zima czy zbliżająca się wiosna?
Bardzo lubię zimę, ale gdy mam obecny okres powoli zbliżającej się wiosny, wybieram wiosnę. Zima i tak zawsze trwa najdłużej ;<
2. Sezonowy owoc lub warzywo, którego nie możesz się doczekać?
Owoc: truskawki z ogródka i czereśnie z domowego drzewka. Warzywko: ogórki, te małosolne!
3. Ulubione śniadanie na nie słodko?
Wypasione kanapki z przeróżnymi warzywami. Takie aż się rozpadają gdy próbuję ugryźć.
4. Jakich przypraw najczęściej używasz w kuchni?
Prawdę mówiąc mało. Nie lubię mocno przyprawionych dań, więc dla mnie najpotrzebniejsze to tylko sól i pieprz. Ale do sałatek, do pizzy itp. specjalnych przypraw też używam. ^,^
5. Twoje ostatnie kulinarne odkrycie (ciekawy zakup, nowe danie)?
Hmm, naprawdę nie wiem. Jestem typowym człowiekiem co nie lubi nowości jeżeli chodzi o kuchnię *.*
6. Najbardziej wartościowe według ciebie produkty spożywcze to...?
Płatki owsiane, otręby, chudy nabiał i pieczona pierś z kurczaka!
7. Jaka muzyka przywołuje Ci na myśl dzieciństwo?
Wszelkie stare utwory disco polo haha!! Taaaaaak, to kiedyś na moim osiedlu był szał -,-
8. Twoje pierwsze kulinarne wspomnienie?
Ojej, ciężko mi przypomnieć, tyle lat minęło.
9. Co jest Twoim największym uzależnieniem?
Czekolada, mimo wszystko.
10. Masz jakieś wielkopostne postanowienie?
Nie mam. Co roku próbuję nie jeść słodyczy, ale nawalam już po paru dniach, więc teraz się w to nie bawię.
11. Blog śniadaniowy, który najbardziej Cię inspiruje?
Hm, z każdego bloga czerpię inspiracje, każdy jest wyjątkowy na swój sposób i uwielbiam przebywać na każdym :)

16 komentarzy:

  1. O mamo, świeże śliwki? :O
    Tęsknię za nimi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliwki! <3 jem na okrągło, niestety teraz mrożone :c

    OdpowiedzUsuń
  3. oo śliwki, mi pozostały tylko te suszone :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale się stęskniłam za śliwkami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. o zjadłabym śliwki :D
    pycha :3 ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeej, ale stęskniłam się za śliwkami! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale cudownie gęsta Ci wyszła!
    A jak tam Pyza?

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliwki ♥ Pyszna musiała być :)
    Też czekam na truskawki :D

    OdpowiedzUsuń
  9. o śliweczki , pyszna owsianka ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. też jestem uzależniona od czekolady...
    i przez to rozumiem moich znajomych-palaczy, którym ciężko jest zaprzestać:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Prosto, a tak pysznie :) Wieki nie jadłam śliwek! :o

    OdpowiedzUsuń
  12. ze świeżymi śliwkami? mniam! ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam owsianki, za to że można je łączyć ze wszystkim <3 nigdy się nie znudzi, ja już nie mogę się doczekać naszych, sezonowych śliwek <3

    OdpowiedzUsuń
  14. aż zrobilam się głodna :)
    i masz rację - człowiek jest szczęśliwy ze zdrowym trybem zycia :)

    OdpowiedzUsuń