5 marca 2013

#027.

Dzisiaj zawiozłam Pyzę do weterynarza, już pewnie operacja trwa, jejć biedna -,- Myślałam, że nie wytrzymałam, już samym samochodem bała się jechać. Dobrze, że to tylko kilka metrów, a nie kilometrów. Potem do Lidla, jakby inaczej. I oczywiście zapakowałam się cała, dobrze, że mogłam zapłacić kartą bo pieniędzy nie miałam (mądra, z czym do sklepu ja się pytam!?) Ale masełko orzechowe jest, kremik kokosowy również, no i kolejna Ritterka, ^.^ ♥
Zjadłam pierwsze truskawki w tym roku. Chociaż już od kilku tygodni na półkach, ja mówiłam, że nie kupię, nie kupię, wolę poczekać na te nasze. Ale nie mogłam się powstrzymać, a, że cena przyzwoita kupiłam, iiii mniam, nawet smaczne. :)

musli z bakaliami, truskawkami i mlekiem ; muffinka pełnoziarnista (dietetyczna) z jagodami, truskawki, 
herbata z mlekiem



22 komentarze:

  1. Podoba mi się cały zestaw !
    Razem z zakupami :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak tylko zobaczyłam, że w Lidlu promo na masło orzechowe, to od razu pomyślałam: "Ooo, cała śniadaniowa blogosfera poleci kupować - oprócz mnie" :D

    OdpowiedzUsuń
  3. To śniadanie bez dwóch zdań musiało dodać Ci pozytywnej energii. :)

    Zakupy pierwsza klasa, wszystko co lubię najbardziej, chociaż co do truskawek to jeszcze silna wola trzyma przed kupowaniem tych "ze świata":D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego dnia. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ten krem kokosowy jest pyszny, kupiłam go ostatnim razem kiedy był w lidlu :) ritter - akurat mój ulubiony smak, a o maśle nic nie napiszę bo wiadomo że najlepsze :D Także zakupy udane! a muffinę porywam!

    OdpowiedzUsuń
  6. będzie dobrze, nic się nie martw!
    co do zakupów w Lidlu - uwielbiam to! :D:D
    pyszne śniadanie, nie ma to jak truskawki <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. najlepszy pod słońcem!

      Usuń
    2. serio? to kupię, bo wczoraj się zastanawiałam :D
      pyszne śniadanie ;)

      Usuń
  8. same pyszności z rana <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeej jak kolorowo! Wiosennie! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie słodkie zapasy ;)
    A śniadanko takie radosne, słodkie, po prostu bardzo przyjemne :) Mam ochotę na truskawki!

    OdpowiedzUsuń
  11. tego kremu nie miałam , kusisz ;p
    masło najlepsze <3
    i pyszne śniadaniowe musli u ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. oddaj mi swoje Lidlowe zdobycze. Ja ubolewam, bo u mnie w mieście brak Lidla ;<

    OdpowiedzUsuń
  13. mmm :*
    szkoda, że mam aż 60 km do Lidla ;<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co ? :D To gdzie Ty dziewczyno mieszkasz hahaha ? :D

      Usuń
    2. jeszcze kilka lat temu też z moim mieście nie miałam Lidla, więc do najbliższego miałam nawet więcej niż 60 km...

      Usuń
  14. Ja tu biegnę do Lidla a masła nie ma. D: Jutro pójdę znowu.
    Kocham muesli! <3

    OdpowiedzUsuń
  15. skąd, skąd, skąd tyle owoców !? :)
    niesamowicie apetycznie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Też jadłam w tym roku truskawki(z biedronki) ale jakieś bardzo dobre nie były. ;/ :)

    OdpowiedzUsuń
  17. wszystko uwielbiam<3 ja już zjadłam kilka paczek truskawek tej zimy, nie polecam tych z biedronki, ale np. te z Tesco są całkiem ok, ale oczywiście duuuuuuuuuuuuużo im brakuje bo naszych <3

    OdpowiedzUsuń