3 lutego 2013

Tydzień z owsianką na śniadanie ???

Heej!
Przyszłam dzisiaj z małą propozycją. A brzmi ona następująco: przez tydzień jem owsiankę na śniadanie. Czy ktoś miałby ochotę wspólnie ze mną rozpocząć taką małą akcję? Jeżeli nie byłoby chętnych, to rozumiem, nie każdemu może to odpowiadać. Ale gdyby znalazło się chociaż kilka osób, byłabym zadowolona :) Polegałoby to na tym, że:
1. Osoby chętne zgłoszą się pod tym wpisem.
2. Na śniadanie jemy owsiankę, oczywiście z dodatkami jakimi chcemy i jak chcemy.
3. Zdjęcie śniadania wstawiamy na bloga, tak jak to bywa codziennie u większości z Nas.
4. Pod zdjęciem śniadania wstawiamy taki mały banner odnośnie tej akcji, o ten:

5. Data trwania akcji 04.02 - 10.02 = 7 dni.
6. Pod koniec tygodnia zrobię wpis odnośnie danej akcji: kto brał udział i wstawiam mix zdjęć ze śniadaniami z danego bloga.

A jeżeli akcja będzie cieszyła się powodzeniem, nie wykluczam, że w przyszłości zorganizuję podobne. Ta akcja to tylko taka mała rozgrzewka, zobaczymy czy coś z tego wyjdzie. Czy ktoś byłby chętny?

14 komentarzy:

  1. Ojć ja odpadam będę wyjeżdżała ale kibicuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam właśnie małą akcję i prze cały luty jem codziennie owsiankę ;D Ale chętnie się przyłączę na ten tydzień :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. też się nie załapię na całość bo już 9 mnie nie będzie :P
    ale nieformalnie jestem z Tobą <3 owsianka the best ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. o robiłam jakiś czas temu taką akcję. byłabym chętna, ale akurat mam wolne, więc chcę trochę czegoś innego póki mam czas na robienie tego:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jestem chętna, muszę wypróbować te wszystkie wersje owsianek, których jeszcze nie miałam okazji zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie wezmę udział :))

    OdpowiedzUsuń
  7. chciałabym, ale znowu mnie Anonimki zjadą, że jem zbyt monotonnie ;3
    Ale chętnie będę podczytywała relacje :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam wrażenie, że ja mam taki tydzień dość często ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie bym się przyłączyła, ale postanowiłam sobie wytrawne śniadania do środy :D Ale chętnie pooglądam Wasze owsianki, świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też bym dołączyła chętnie, ale akurat w tym tygodniu chciałabym mieć różne śniadanka..
    Jeśli będzie za jakiś czas następna edycja takiego tygodnia, to chętnie dołączę :) Ekstra pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  11. codziennie jadam owsianki ostatnio:) to świetny sposób na rozpoczęcie dnia:)!

    OdpowiedzUsuń
  12. ja jem codziennie non stop , bez ograniczeń , kocham ją <3

    OdpowiedzUsuń