8 lutego 2013

#009. Owsianka -5-

Tłusty czwartek był z 2 pączkami :) Ale za to od dzisiaj biorę się w garść. Miałam w zamiarze dużo ćwiczyć, ale ostatnimi dniami strasznie boli mnie brzuch... taki dziwny ból jak przed operacją. Wiadomo, czasami z jedzeniem nie jest tak jak chcę i to pewnie przez to. Faktem jest, że już całe życie muszę uważać na to co jem, a ja już zapomniałam o tym zabiegu całkowicie ;>
Ps. Jak tam dziewczyny z owsiankami? Czuję, że już macie ich dość! :)

owsianka z jogurtem naturalnym, borówkami i sezamem, sok pomarańczowy

18 komentarzy:

  1. Borówki ale bym zjadła *.* Brakuje mi tych letnich owocków.

    OdpowiedzUsuń
  2. Prawdziwie wakacyjna owsianka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja dzisiaj owsianka na mleku z łyżeczką cukru xD Pycha ;d

    Nie zjadłam wczoraj ani jednego pączka bo nie miałam ochoty

    OdpowiedzUsuń
  4. Borówki, moje ulubione owoce :-) Skąd u Ciebie o tej porze?
    Myślę, że Cię rozumiem. Wiele lat temu miałam problemy z żołądkiem i od tamtej pory też muszę raczej uważać na to co jem.
    Wiesz, już od tygodnia jem owsiankę i nie mam jej dość ;-) Tylko momentami mam mały problem co do niej dorzucić.

    OdpowiedzUsuń
  5. Borówki! Moje ulubione owoce, zawsze kojarzą mi się z wakacjami. Pycha.!

    OdpowiedzUsuń
  6. Owsianki nigdy dość!! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zazdroszczę borówek :3
    nie rozumiem, jak można mieć dość owsianki, przecież to jest pyszne! :P

    OdpowiedzUsuń
  8. dosyć? no coś Ty :P
    bardzo smaczna owsianka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. owsianki nigdy dość :)
    marzą mi się świeże jagody i inne letnie owocki :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię taką z jogurtem :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. ahhh borówki i owsianka -odpływam <3

    OdpowiedzUsuń
  12. owsianek nigdy dość! :)
    uważaj na siebie, zdrowie najważniejsze! :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy dość pysznej owsianki! :) Tęsknie za borówkami, latem na pewno znajdą się i w mojej owsiance

    OdpowiedzUsuń
  14. owsianka z borówkami i od razu robi się cieplej na duszy:)

    OdpowiedzUsuń
  15. aj, jak ja Ci zazdroszczę borówek! dorzuciłabym je chętnie do owsianki czy placuszków:(

    OdpowiedzUsuń