7 lutego 2013

#008. Owsianka -4-

TŁUSTY CZWARTEK !!!
Jeżeli jem zdrowo nie mogę jeść pączków i faworków? Ależ skąd. To, że na co dzień staram się jeść zdrowo nie oznacza, że dzisiaj nie zjem jednego tradycyjnego pączusia! Wczoraj zdecydowałam się na faworki, wyszły pyszne :)
Tak już bywa, że w domu pączków będzie pełno, z piekarni tata pewnie przywiezie pełne pudełko z różnymi słodkimi dodatkami. Nie jestem fanem pączków. Bardzo rzadko je jadam. Może kiedyś, gdy nie brałam do szkoły kanapek kupowałam pączka w sklepie, ale od paru lat, mogę policzyć na jednej ręce ile przez rok jem pączków. Dlatego żeby tradycji stało się zadość... dzisiaj zjem pączka takiego ot smażonego na głębokim tłuszczyku i nie mam zamiaru się tym przejmować. Jeszcze jeden pączek nikogo nigdy nie zabił :) A gdy zjem dwa też korona mi z głowy nie spadnie.
Pięknego dnia pełnego pięknych pączusi!

budyniowa owsianka o smaku krówki z wiórkami kokosowymi i domową trufelką, herbata z mlekiem
























18 komentarzy:

  1. Mniaam, owsianka :3
    http://best-frieend.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dobre nastawienie Kochana ;* Ja nie wiem cy zjem paczka bo wgl ich nie jem chyba że raz dwa razy w roku ;d Jednak jade do Auchan i może się skuszę.

    Pyszna owsianka a trufelka wygląda jak rafaello :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja bardzo lubię pączki, chociaż nie jadam ich częato ;) masz bardzo dobre podejście!! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. krówkowa budyniowa, uwielbiam. <3
    a ja za pączkami nie przepadam, nawet nigdy u mnie w domu nie świętowało się Tłustego Czwartku. o.O

    OdpowiedzUsuń
  5. ja lubię domowe pączki - takie upieczone z miłością i w ogóle :D Ale również - rzadko kiedy je jem.
    Owsianka wygląda obłędnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja pewnie zjem pączusia ale domowego. U mnie w domu każdy woli domowe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo dobre podejście^^ dwa pączki jeszcze nikogo nie zabiły! za to nie rozumiem ludzi, którzy cały dzień żyją tylko na pączkach i zjadają ich co najmniej 10, przecież przy 3 czy 4 to już nie czuć smaku:p

    OdpowiedzUsuń
  8. Cieszę się, że masz takie podejście i zjesz pączki, w końcu tłusty czwartek jest tylko raz w roku! :D
    A śniadanie pyszne! Jak zrobiłaś domową trufelkę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to taka trufelka z ciasteczek Digestive, kakao i mleka obtoczona w cukrze pudrze :)

      Usuń
  9. Muszę wkońcu zrobić tą budyniową!

    OdpowiedzUsuń
  10. jakie smakołyki od rana :)

    OdpowiedzUsuń
  11. oo widzę, że u Ciebie dzisiaj też budyniowa :D ja pączusia mam już za sobą - uwielbiam je i nie mogę im oprzec.

    OdpowiedzUsuń
  12. Pycha! :) Lubię budyniową ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. można zjeść pączka, jak też miałam dylemat co do tego czy skoro się zdrowo odżywiam to mogę się skusić czy nie, wszystko w małych ilościach jest dozwolone :) także nie przepadam ale miałam smaka, zjadłam i nie żałuję :P

    OdpowiedzUsuń
  14. mm budyniowa najlepsza- kremowa :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Mądre podejście. Jakoś dzisiaj mi smakował pączek bardzo bardzo a może to kwestia kawiarni, dobrej kawy i bajecznego nadzienia?

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale genialna ta owsianka, a trufelka jest jak wisienka na torcie :)
    Taki dzień jest raz do roku, nie dajmy się zwariować:)
    Wszystko jest dla ludzi, ale z umiarem :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Też nie przepadam za pączkami, nie lubię, ale na takiego domowego zawsze się skuszę, bo te są pyszne :)
    A owsianka pychotka!

    OdpowiedzUsuń