4 lutego 2013

#005. Owsianka -1-

Cieszę się bardzo, że dużo osób zainteresowało się owsiankową akcją :) Ale niestety wybaczcie, że wybrałam zły termin. Jako, że mam już kilka lat po szkole zapomniałam, że trwają ferie zimowe, itp. Ale obiecuję, że podobna akcja będzie miała miejsce na pewno, bo kto nie kocha owsianek? Wszyscy je kochamy!
Do tej akcji zgłosiły się cztery osóbki, wraz ze mną jest nas pięć. Więc dziewczęta do dzieła, przed nami bardzo smaczny tydzień :)

kakaowa owsianka z bananem, masłem orzechowym i sokiem truskawkowym, Bakuś
herbata z mlekiem ♥



























21 komentarzy:

  1. pysznie i słodko, lubię to. :D
    dobry ten Bakuś? może bym kupiła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie dobry, lubię Bakusie :)

      Usuń
  2. Stanowczo nie zgadzam się na faworyzowanie owsianki! A kasza manna:D?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kaszę też bardzoo lubię :D

      Usuń
    2. to następny tydzień będzie pod znakiem kaszy mannej! :D

      Usuń
  3. Moje ulubione owsiankowe połączenie smaków. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mmm świetna ta owsianka :D jaka kolorowa! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dobrze czytam? herbata z mlekiem :o jak? jak to smakuje? jak? ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobrze czytasz :D
      ale nie taka smakowa, tylko zwyczajna. ja ostatnio polubiłam, a smakuje... hm, trzeba spróbować, a nie każdemu smakuje wiem to :)

      Usuń
  6. Smakowite połączenie :-) Dołączyłam do Twojej akcji i u mnie również całkiem dobra owsianka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. owsianka - ja kocham wszystkie <3 pysznie u ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. kocham owsianki, napiszę to kolejny raz:) a Twoja wygląda przepysznie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale pysznie, uwielbiam taki sok truskawkowy do owsianki!
    Dodaję do znajomych i zapraszam do siebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. dzisiaj miałam owsiankę z dżemem wiśniowym :) pycha

    nominowałam cię do THE VERSATILE BLOGGER AWARD zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie piłam hernaty z mlekiem, polecasz? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale smakowita ta owsianka :D

    Herbata z mlekiem? Ciekawe połączenie, aż się chyba skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bakuś *.* Kiedyś się nimi zajadałam :) Uwielbiam taką kakaową owsiankę :>

    OdpowiedzUsuń
  14. Pyszna owsianka :)

    Następnym razem do akcji dołączam i ja! Zdecydowanie :)

    OdpowiedzUsuń