21 lutego 2013

#022.

gofry z twarożkiem, jogurtem i truskawkami, inka karmelowa z mlekiem


25 komentarzy:

  1. Uwielbiam gofry! <3 A z taki dodatkami musiały być pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Robiłaś je sama? Wyglądają obłędnie! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. gofry i twarożek , pysznie podane ;d porywam !

    OdpowiedzUsuń
  4. jak ja dawno nie jadłam gofrów. :c
    pyszności :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Twarożek porywam, ale goframi też nie pogardzę;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mniam! :)
    Jakiej używasz gofrownicy? Bo się czaję, żeby jakąś zakupić! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gofrownicę mam firmy dezal:
      http://www.ronatsklep.pl/upload/gofrownica.jpg

      całkiem super :)

      Usuń
  7. Wow, ale ogromne! Świetne Ci wyszly :) <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Powinno się zakazać zdjęć ze zbliżeniem na takie pyszności, ślinka cieknie, ach! :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Idealnie wyglądają te gofry, a z tymi dodatkami musiały też tak smakować! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądają bardzo apetycznie, aż zgłodniałam, niech tata pośpieszy się z tym obiadem wreszcie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Gofry - pierwsza klasa :) Kojarzą mi się z leniwymi, słonecznymi porankami.

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne gofry. Wyglądają idealnie, jak takie kupne. Mi nigdy nie wychodzą takie ładne :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Porywam! Albo nie. Zamawiam z dostawą do domu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam gofry! Kurczę, muszę koniecznie zakupić gofrownicę i odmienić swoje dni :))

    OdpowiedzUsuń
  15. niby prostokątne, ale trochę chudsze i dłuższe:D faktycznie wyglądają na kupne.. i bardzo chrupiące :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Gofry, ale kusisz :) Tak bym zjadła, mmm :>

    OdpowiedzUsuń
  17. wyglądają na takie chrupiące <3 pycha!

    OdpowiedzUsuń
  18. o raju! ja już tak dawno nie jadłam gofrów:<

    OdpowiedzUsuń
  19. ooo mamo jestem w raju <3 jutro do Ciebie przyjeżdżam i mam nadzieję, że mnie uraczysz tym cudem :)) (hehe chciałoby się :P)

    buziaki :*

    OdpowiedzUsuń