19 lutego 2013

#020.

Już o godzinie 7 rano obudził mnie tata i dźwięk łopaty odśnieżającej śnieg na podwórku tuż pod moim oknem. Myślę sobie - przecież śnieg już prawie zniknął... Zasnęłam, a gdy za godzinę wstałam, odsłaniam rolety, patrzę: śniegu po pachy i ciągle sypie, więc znowu mamy zimę :) Wieczorem pierwsza wizyta Pyzy u weterynarza, mam nadzieję, że będzie dobrze ;< I chyba już od razu umówimy się na zabieg, najwyższy czas. 

tosty z masłem orzechowym i bananem ; reszta banana, pokruszone malinki i musli, kawa z mlekiem

16 komentarzy:

  1. pyszne tosty - mniam ! i obowiązkowo kawusia ;d hehe !

    OdpowiedzUsuń
  2. "Obudzil mnie tata i dzwiek lopaty" :)) pozytywnie, ladne sniadanie.

    OdpowiedzUsuń
  3. smaczne tosty :) nie cierpię, jak budzi mnie tak wcześnie dźwięk łopaty ;<

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiola, weszłam dzisiaj na Twoje endomodo i jestem zaskoczona, że pomimo małej nadwagi tak świetne wyniki otrzymujesz! Pomijając, że na rowerze jeździsz jak szalona to mam pytanie dot. biegania. Jak zaczynałaś? Ja ostatnio zaczęłam sobie truchtać, ale w ciągu 40 minut to ja 3,5 km robię, a nie 5 ;p Wiem, że mam kiepską kondycję i pewnie potrzebuję tylko czasu i regularnych treningów, żeby było lepiej :)

    Mogę wiedzieć ile obecnie ważysz? Jakiś czas temu miałyśmy podobne parametry :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam słabą kondycję, moje początki biegania to styczeń tego roku. To, że w 40 min. przebiegłam 5 km... to nie wiem, tak jakoś. Często mam zadyszkę lub kolkę, wtedy zwalniam, a są też momenty kiedy idę marszem. Ale gdy już mi ciężko, i idę to staram się najszybciej jak tylko mogę i nie zatrzymywać się.
      Wszystkim może się wydawać, że rzeczywiście 30 km w 1h na rowerze to szybko. Zwykłym rowerem 30 km jechałabym może w 2h ale to tylko stacjonarny, więc jakby nie patrzeć jest inaczej i duże lżej.
      Na pewno z czasem kondycja się poprawia, to oczywiste.

      Usuń
    2. Dzięki :) Będę walczyć dalej :)

      Usuń
  5. no, u mnie też nagle zaczęło sypać :D
    Pyszności!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja chcę takie tosty! Pychota :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niebo na talerzu! <3 Klasyczne tosty z masłem orzechowym jak dla mnie smakują najlepiej na świecie. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale pięknie wygląda i pewnie też tak smakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale cudownie wyglądają ♥.♥ porywam tak zapełniony talerzyk!

    OdpowiedzUsuń
  10. chyba nie tylko mój tata jest rannym ptaszkiem który budzi mnie zawsze wtedy kiedy jestem najmniej wyspana ;)
    świetne śniadanie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepysznie podałaś te tosty :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tosty w takim otoczeniu ♥ Rewelacyjne! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Takie tosty to bym codziennie mogla jeść:)

    OdpowiedzUsuń