13 lutego 2013

#014.

Wczoraj w Lidlu zaopatrzyłam się na zapas w trzy Milki z edycji limitowanej, a cóż z tego, że nie jem słodyczy, kupić można. Dzisiaj mój piąty dzień bez słodyczy, bo zaczęłam już w sobotę *.* 

owocowa zupka z makaronem, czarna herbata



Zostałam nominowana do  Liebster Blog Award. Dziękuję :)
Pytania od Violé:
1. Twoje ulubione śniadanie.
Wszelkiego rodzaju placki na słodko. :)
2. Opisz siebie w trzech słowach.
Szalona, często cicha, wiecznie głodna (hahaha!!) :D
3. Wierzysz w miłość od pierwszego wejrzenia?
Nie. Dla mnie miłość to nie wygląd danej osoby. Wnętrze, to się liczy.
4. Kawa czy herbata?
Prawdę mówiąc: herbatę piję dopiero od kilku miesięcy, naprawdę! Nigdy nie lubiłam herbaty, odrzucał mnie jej zapach, smak. Nie wyobrażałam sobie jej z cytryną z kilkoma łyżeczkami cukru ;O Nauczyłam się ją pić po pobycie w szpitalu. Małymi kroczkami, najpierw owocową, potem normalną i nawet z cytryną (!) Teraz herbatę lubię, ale wybieram kawę, bo tą piję już od dawna dawna dawna :)
5. Ulubiony film to...
Szczęściarz. Trzy metry nad niebem. 
6. Miejsce, które marzysz odwiedzić to...
Jeżeli chodzi o kraj to Anglia i Norwegia.
7. Wydarzenie z dzieciństwa, które najlepiej Ci utkwiło w pamięci to...
Gdy kazałam dla tata rozłożyć basen na balkonie buhahhahahaha :)
8. Gdy byłaś dzieckiem, kim chciałaś zostać w przyszłości?
Weterynarzem, o tak, zawsze to mi się marzyło :)
9. Ujawnij jakiś fakt o sobie.
Jestem baaardzo chorowita. ;< Leżałam już 3x w szpitalu z czego raz na serducho, potem na nerki i kamienie, aż w końcu trzeci raz miałam operację wycięcia woreczka żółciowego z powodu tych właśnie kamieni.
10. Czy przydarzyła Ci się kiedyś wpadka kulinarna? Jaka?
Zawsze gdy robię kluski na parze (parowce) boję się, że nie wyrosną. Nie wiem jaka jest tego przyczyna, ale kiedyś ciasto w misce wyrosło mi idealnie, zagniotłam, do środka dodałam jagody i cieszyłam się jak dziecko, że będą pyszne *.* Jakie było moje zdziwienie gdy nie wyrosły pod przykrywką (hahaha). Do dzisiaj nie wiem co zrobiłam źle, musiałam wszystko wyrzucić do kosza -,- Ale od tamtej pory gdy robię parowce wychodzą już idealne. :D
11. Jakiego języka chciałabyś się nauczyć do perfekcji?
Niemieckiego.

Pytania od Mary:
1. Jakie jest twoje wymarzone miejsce zamieszkania?
Londyn v Warszawa.
2. Jaki film wywarł na Tobie ogromne wrażenie?
J.w - Szczęściarz. Trzy metry nad niebem. 
3Czy jest coś, co zawsze Cię rozśmieszy? Jak tak, to co to jest?
Nie mam pojęcia. Ja zawsze śmieję się z byle czego -,-
4. Jakie jest Twoje motto życiowe?
Wierzyć w siebie mimo wszystko.
5. Co robisz gdy jesteś sama w domu?
Najczęściej coś piekę. Wtedy nikt mi nie przeszkadza i nie kręci się aby już zjeść.
6. Kto jest twoim idolem/autorytetem?
Niee maa? ;O Żyję po swojemu...
7. Gdybyś mogła przenieść się do jednego miejsca na świecie, co by to było za miejsce?
Bezludna wyspa z ładnym domkiem *.*
8. Smak dzieciństwa?
Krem do kanapek MilkyWay i Snickers, mmmm.....
9. Ulubiona piosenka w tym momencie?

10. Najlepszy sposób na poprawę humoru?
Czekolada, muzyka na fulla aż ogłuchnę słuchając jej w słuchawkach.
11. Największe marzenie.
Nie mogę zdradzić <3

Pytania od Oliwii:
1. Jak wyglądały Twoje śniadania przed założeniem bloga?
Codziennie tak samo, czyli beznadziejnie. Płatki na mleku lub kanapki najczęściej -,-
2. Czy uważasz, że jesteś osobą tolerancyjną? Dlaczego?
Po części. Są sytuacje i momenty kiedy jestem tolerancyjna wobec innych, bo szanuję to, że mają swoje zdanie i nie wstydzą się tego w realu. Ale niektóre sprzeczne sytuacje z moim stylem bycia są i bywa, że wielu rzeczy nie toleruję.
3. Czy Twoi znajomi wiedzą o twoim blogu?
Jedyną osobą, która wie o tym blogu to mój chłopak.
4. Kolekcjonujesz coś? Jeśli tak, to co?
Nie można tego nazwać kolekcjonowaniem, ale zawsze zbieram w pudełko kapsle z Tymbarka :D
5. Co gorsze - niedziela czy poniedziałek?
Nigdy nie lubiłam niedzieli, dlatego to mój najgorszy dzień tygodnia. Po pierwsze kończy się weekend, po drugie niedziela zawsze kojarzy mi się z kościołem, do którego trzeba chodzić, a ja robię wszystko by nie iść (uheheheee)
6. Ulubione śniadaniowe połączenie smaków?
Standard - masło orzechowe i banan. I zapiekane wiórki kokosowe z płatkami migdałowymi.
7. Czytasz aktualnie jakąś książkę? Jeśli tak, to jaką?
Teraz nie czytam, ale niedawno skończyłam "Cień wiatru" i polecam z całego serducha bo jest mega.
8. Słodka potrawa, której nie przełkniesz?
Wszystko co słodkie nie jest mi obce i zjem wszystko ;x
9. Znienawidzony przedmiot szkolny?
Matematyka, to moja zmora od podstawówki aż po technikum. I nadal. 
10. Poranek czy późny wieczór - prawie noc?
Poranek bo jem pyszne śniadania *.*
11. Las czy park?
Park. Lasów nienawidzę, bo są tam wszelkiego rodzaju robactwa, których bleeh, się brzydzę -,-

19 komentarzy:

  1. To jest zupa owocowa ? Nigdy nie jadłam dobre to wgl ? ;>

    Kochana ja sie ostatnio pytałam mamy czy są ritter sport miętowe i powiedziała że są i mi przywiezie. xD

    OdpowiedzUsuń
  2. o mniam! przypomina mi się lato, kiedy ta zupka jest u mnie niemalże codziennie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. nie chce mówic "fuj", bo nie jadłam, ale nie dla mnie chyba taka zupka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie każę ci jej jeść.
      a "fuj" i tak napisałaś, więc wychodzi na to samo jakbyś powiedziała. niezmiernie mi miło :)

      Usuń
  4. Super! Muszę zrobić! Zawsze jadłam ją w dzieciństwie, czas odświeżyć smak :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie smak lata. Uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. owocowa zupcia , ale pysznie !

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowna zupa, kojarzy mi się od razu z wakacjami i śniadaniem jedzonym na tarasie albo w babcinym ogrodzie ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Oh jej, jak dawno takiej zupy nie jadłam! Chyba gdześ kiedyś, na kolonii :P

    OdpowiedzUsuń
  9. dobra jest taka zupka ? Nigdy nie jadłam , w sumie nawet makaronu na słodko nigdy nie próbowałam.

    OdpowiedzUsuń
  10. moja babcia zawsze przygotowuję taką owocową zupkę. Nie jest to jakoś moje ulubione danie, ale czasami lubię sobie taką zjeść :)

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja jestem inna i takiej zupy nie lubię..
    U mnie w domu często się taką je.. Znaczy inni jedzą :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ostatnio planowałam zrobić na śniadanie, ale czekam, aż kochana babcia to zrobi- jej smakuje najlepiej:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Owocowa zupka? Brzmi ciekawie :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy nie jadłam zupy owocowej, ale wierzę że zasmakowałaby mi ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. ale cudowne śniadanie! nigdy nie pomyślałabym, żeby coś takiego przygotować. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Moja przedszkolna zmora :D
    Nie jadłam jej z 10 lat, pamiętam, że jej nie znosiłam. Ciekawe jak jest teraz, pewnie zjadłabym z dolewkami :D

    OdpowiedzUsuń