17 grudnia 2012

Przedświątecznie :)

Cześć po południu *.*
Jak miło jest wstać późno, jeść pyszne śniadanie w piżamie, potem zejść w dresach (♥) do kuchni i zacząć pierniczenie pt. część druga. Wszędzie pierniki, dookoła kolorowy lukier, porozrzucane groszki i inne słodkości, ja cała umazana w tej słodyczy, a pod koniec uśmiech, taaaki wielki! I znowu zapakowanie w pudełko i leżakujcie pierniczki do Świąt. Do tego jeszcze domek z piernika i wszystko skończyłam po pięciu godzinach.
A w weekend niesamowicie napadało śniegu, i chyba tylko ja mam na twarzy wielki uśmiech z tego powodu.  Dzisiaj też trochę sypie, ile ja bym dała aby taka pogoda jak dzisiaj utrzymała się do Świąt...

19 komentarzy:

  1. święta *.* kocham ten czas ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. no niesamowite pierniki i ten domek <3

    OdpowiedzUsuń
  3. taki domek z piernika to prawdziwe cudo, za każdym razem jak gdzieś widzę to zastanawiam się jak on jest zrobiony ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana chyba będziesz musiała otworzyć wytwórnię takich domków- geeenialny! *.*
    byłabym pierwsza w kolejce ^^
    5 godzin to całkiem dobry czas na tyle pieczenia :D gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Robisz bardzo ładne zdjęcia :) a dwa lata to wcale nie dużo jak na aparat! :) a domek z piernika genialny. Sama robiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  6. skoro nie rozgryzłaś przed dwa lata kompaktu, nie rozumiem, po co Ci lustrzanka...

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne pierniczki!

    Zapraszam. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia i cudowne pierniki, ile ja bym dała za taki wolny dzień.

    OdpowiedzUsuń
  9. ale masz śliczne opakowanie na pierniczki!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. jak cudnie czuć u Ciebie Święta.. :) aż miło ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. aaale Ci zazdroszczę tego śniegu <3 i całego dzisiejszego dnia! :D
    zakochałam się w piernikowym domku ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. też robiłam pierniczki i już czekają do świąt :) ale ten domek to mistrzostwo :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ cudowny piernikowy domek! Ja dopiero będę piec pierniczki pod koniec tygodnia.
    I zazdroszczę śniegu.. u mnie się rozpłynął. A Twój dzień wprost idealny :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaki cudowny ten domek!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo fajne pierniczki :) ta biała masa to lukier?

    OdpowiedzUsuń